21 December, 2014

Lioele Triple the Solution, Aroma Soft Peeling Gel, Intensive Time Reversing Snail Cream - review

by Eva Luna No Comments
Lioele Triple the Solution, Aroma Soft Peeling Gel, Intensive Time Reversing Snail Cream - koreean skincare beauty - review - theMakeupShop
~ rutina de ingrijire coreeana ~
Mai intai ne exfoliem tenul cu un peeling gel, il ingrijim cu o crema hidratanta cu extract de melc si il protejam pe timpul zilei cu un bb cream - cam la asta m-am gandit cand am ales aceste produse. Fiecare are in compozitie ingrediente care sunt menite sa ne trateze tenul in primul rand, pentru ca asta consider eu ca este mai important, sa avem grija de fata noastra, apoi sa ne gandim la produsele de machiaj pe care le folosim in respectiva zi. Acum hai sa vi le prezint pe fiecare in parte!  ^_^

Lioele Aroma Soft Peeling Gel - koreean skincare beauty review - themakeupshop

Lioele Aroma Soft Peeling gel cu Vitamina E
Un peeling gel care mi s-a parut un pic funny cand l-am incercat prima data. Are o consistenta de gel, care in contactul cu pielea devine din ce in ce mai apoasa, transformandu-se in ...nu radeti, ciuciuleti. Stiu ca nu e tocmai o descriere apta, dar nu am alt termen de comparatie. Sau cel putin nu imi vine in minte acum. Daca stiti alta varianta, please let me know ca sa modific textul. :))

Pe masura ce masati acest produs, tenul devine mai fin, iar ciuciuletii (Doamne, ce cuvant! :))) raman la suprafata tenului, adunand toate impuritatile si celulele moarte. Tot ce trebuie sa faceti este sa va clatiti, si sa observati cum tenul devine din ce in ce mai fin si luminos. Este un peeling gel pe care il folosesc dimineata mai mult, inainte sa ma machiez.

Stiti ca inainte sa aplicati un ruj mat, o exfoliere usoara a buzelor este intotdeauna recomandata. Buzele raman mai plump, mai fine, iar toate celulele uscate/moarte sunt indepartate cu succes.
Eu bine, acest peeling gel este "scrubul de buze" pentru ten. Lasa fata luminoasa si o pregateste pentru etapa urmatoare a rutinei voastre de ingrijire.
Acest produs este adorat si de catre mama mea, care ma tot bate la cap sa stau cu ochii pe site de Black Friday. The joy! :))

Lioele Intensive Time Reversing Snail Cream - collagen - koreean skincare beauty - review - themakeupshop

Lioele Intensive Time Reversing Snail Cream
Stiti ca am tot laudat produsele coreene de-a lungul anilor, in special cremele lor cu extract de melc, asa ca nu e de mirare ca am ales o alta crema, dar de data aceasta de la brandul Lioele.
Desi o am de multa vreme, abia cand s-a facut mai rece afara am inceput sa o folosesc. Daca tenul vostru are tendinte de ingrasare pe timpul verii, atunci acesta crema nu face o treaba prea buna sa tina sebumul sub control. Nici nu promite matifiere, so i can't really hold it against her!

Altfel sta treaba cand este mai frig afara. Tenul meu are tendinta de a se usca, asa ca trebuie sa folosesc o crema usoara si hidratanta, care sa nu-mi blocheze porii, dar sa si trateze problemele pe care le am pe ten.

Time Reversing Snail Crem contine un complex de ingrediente naturale obtinute din plante, iar extractul de melc se gaseste in proportie de 67%. Sunt sigura ca ati observat Centella si niacinamide in compozitie, asa ca another thumbs up. Da, contine si cativa iritanti, dar ma stiti, am tenul extrem de sensibil, asa ca pot spune ca nu m-a iritat si nici nu mi-a provocat vreun discomfort.

Lioele Intensive Time Reversing Snail Cream - collagen - koreean skincare beauty - review - themakeupshopLioele Intensive Time Reversing Snail Cream - collagen - koreean skincare beauty - review - themakeupshop

Un lucru pe care tin sa-l mentionez neaparat: in cazul in care sunteti deja iritate pe fata, nu folositi creme cu extract de melc, fie ele de la It's Skin, Cosrx sau Lioele. Pe astea le-am incercat eu, asa ca nu stiu de celelalte.
Aceste creme au rol de regenerare si actioneaza la un nivel mai profund al epidermei. Aplicand o crema de genul pe un ten deja iritat, nu veti reusi decat sa va pricopsiti cu o arsura de toata frumusetea. Incercati in schimb produse care au rol de calmare.

In incheiere, pot spune din nou cu mana pe inima, ca doar cateva dermatocosmetice pot intrece produsele coreene. Sorry, dar asta este parerea mea. Le folosesc de ani de zile, asa ca in materie de skincare, they are the absolute best for me.

Lioele BB Cream Triple the Solution - koreean skincare beauty -review - themakeupshopLioele BB Cream Triple the Solution - koreean skincare beauty - review - themakeupshop

Lioele Triple de Solution BB Cream
Un produs deja indragit de milioane de femei, din toata lumea. Are o acoperire mare, un finish semi-mat, ingrediente care ilumineaza, hidrateaza si calmeaza tenul acneic, iar acidul hialuronic si iaurtul au efecte de anti-imbatranire. Factorul de protectie este si el prezent, ca la orice alt bb cream asiatic, SPF 30/PA ++ , ce blocheaza atat radiatiile UVA, cat si cele UVB.

Aceeasi problema am avut-o si cu acest bb cream, pe timp de vara mi s-a parut ca nu prea imi mentine tenul mat prea mult timp, asa ca m-am orientat spre alt produs. Pe toamna/iarna, mi se pare chiar emolient, cu efect matifiant, rezistand cu brio chiar si 8-10 ore. In privinta acoperirii, a little goes a long long way.

Acest produs este disponibil intr-o singura nuanta universala, adaptabila tenului.
Un machiaj cu acest bb cream urmeaza postat in zilele urmatoare.  ^_^
*****
Toate aceste produse se gasesc pe theMakeupShop, iar link-uri pentru fiecare produs aveti in dreptul fiecaruia. Din tot ce v-am aratat azi, ce va tenteaza cel mai mult?

Have a lovely day!

***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.