21 December, 2014

Bullet Journal - august 2017

by Eva Luna No Comments

Notes and Doodle - alias Mititica. ๐Ÿ’–
Da, am prostul obicei de a da nickname-uri unor obiecte care-mi sunt dragi. In trecut v-am zis ca aparatul foto se numeste Didutu, calculatorul Rasnita, si ...bine, n-o sa insir acum toata listuta ca nu vreau sa radeti si mai mult de mine. E de ajuns atat.

Ideea e ca prind drag de unele lucruri pentru ca imi aduc aminte de momente frumoase. La fel si aceasta agenda, pe care am ales-o special ca sa o folosesc pe post de bullet journal, ca tot e nebunia asta la noi cu jurnale. Eu am deja unul, dar este vechi, are mai bine de un an, destul de mare, butucanos, si cred ca are cu usurinta juma de kil', poate chiar mai mult. Va imaginati ce scandal mi-ar face umarul daca l-as mai cara si pe ala dupa mine zi de zi.

In timp ce cutreieram site-ul celor de la Libris, mi-a iesit in cale domnita, pe care de acum incolo, va rog frumos sa-i spuneti Mititica. Pentru ca este mica, este utila, plina de flori, boho accents and mandale.
Are si pagini veline, si full dictando, dar si jumi-juma liniate. La sfarsit de tot gasiti cateva pagini numai dictando, fara alte decoratiuni.
Asa ca aveti o gramada de spatiu sa va organizati saptamanal sau lunar, dar aveti si spatiu sa desenati ce vreti voi (doodles).

Cand am postat-o prima data pe insta-stories, tin minte ca in primele 10 minute, am primit pe putin 12-13 mesaje. Unele dintre voi aveti deja agenda, alte fete inca suspina dupa ea.
Asa ca am marea rugaminte: Libris people, va rog frumos, mai aduceti inca un stoc de mititele si pentru fetele mele. Nu le lasati fara bujo, va rog frumos! ๐Ÿ’• Gata, le-am zis. V-am spus ca le zic, da?
Producator:  Robert Frederick LTD
Coperta:  Hardcover
Pagini:  60
Format:  140x100


Stiu ca unele dintre voi preferati sa folositi anumite layout-uri, dar eu sunt o fire mai practica. Prefer sa folosesc tot spatiul din agenda, nu sa am pagini libere, unele dupa altele pentru ca unele zile chiar sunt cam uneventful (monotone).

Uneori, notez imediat in agenda ce primesc de la sponsori sau cand imi ajung coletele cumparate de mine, ca sa tin o evidenta la ce am postat, si cand am postat sau cand ar trebui sa apara un articol pe blog.

Mai notez si idei de articole, si ce vibe vreau sa transmita acel articol, si cum sa-l fac sa fie cat mai util si atractiv pentru voi. Iar alteori notez chestii mundane, cum ar fi sa fac un pic de research, si apoi sa ma duc sa cumpar niste vitamine, pentru ca toata luna iulie am avut ceva probleme de sanatate.
Energie ioc, ameteala, stres, nervi multi, plus caldura asta sufocanta de zi cu zi. Am nevoie de ajutoare ca sa nu mai umblu ca un balon dezumflat pe ici-colo, si sa pot sa-mi termin treburile care au ramas pe loc. Daca aveti ceva recomandari pentru mine, lasati-le in casuta de comentarii.

~month in pixels~

Am vazut de foarte multe ori pe Instagram "Year in Pixels", asa ca in mititica mea, am vrut sa fac ceva asemanator, numai ca lunar "Month in Pixels". In agenda mare a ramas doar tabelul anual.

Mi se pare o modaliate buna de a tine evidenta starilor prin care trec intr-o zi, iar ca bonus, am adaugat eu zile reci si calde.


In privinta saptamanilor, nu prea apelez la chestii sofisticate. Niste floricele sau frunzulite ca sa separ zilele, si atat. Fac asta pentru ca uneori scriu prea putin, iar alteori, prea mult. Mult prea mult! :))
Chiar n-are rost sa irosesc atata spatiu intr-o agenda. Prefer sa-l umplu cu ceva dragut when i'm in the mood.




Sunt curioasa daca si voi tineti un bullet journal, si cum anume va organizati lunar?
V-ar tenta o agenda asemanatoare?
Vedeti ca sunt mai multe nuante disponibile, iar fiecare are o tematica aparte. A mea este mov si are motive florale, boho, aztec & mandale. Am ales-o la fix, exact pe gustul meu.
Ca punct de orientare, eticheta este detasabila si descrie exact ce anume contine agenda. Cititi mai intai acolo, apoi va decideti pe care o vreti.

Plus de asta, de-a lungul timpului, m-ati tot intrebat ce creioane, markere, carioci, pixuri, brizbrizuri folosesc atunci cand desenez. Sa fac si o postare de genul? Ati fi interesate si de asta? Va anunt de pe acum, o sa fie o postare luuunga~  ^_^

Have a lovely day!

***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.