21 December, 2014

Tesori d'Oriente Japanese Rituals perfume and shower gel - review

by Eva Luna No Comments
Tesori d'Oriente Japanese Rituals - perfume - shower gel - oriental fragrance - peonies - camellia - freesia - review

Doar atat spun: parfum de bujor.  💖🌺

Imi amintesc cu drag ca prima data cand am intrat in contact cu gama Japanese Rituals, a fost anul trecut de Craciun. Eram in cautarea cadourilor perfecte pentru cei dragi, iar pachetele de la Tesori d'Oriente erau foarte tentante, colorate, parfumate si blande cu portofelul.
Chiar nu imi vine sa cred ca deja am ajuns la jumatatea anului. Unde a zburat timpul asta? :))

Tesori d'Oriente Japanese Rituals - perfume - shower gel - oriental fragrance - peonies - camellia - freesia - review

Daca mai tineti minte, v-am spus atunci ca am pus ochii pe gama Royal Oud (oudh sau lemn de agar, un ingredient mai scump decat aurul), dar din pacate n-am avut noroc sa gasesc setul.
In schimb, am cumparat setul Japanese Rituals, Byzantium si Orhidee din China. Persoanele pentru care le-am cumparat s-au bucurat de alegerile mele, pentru ca si ele, la fel ca si mine, tin aprope de suflet aromele astea speciale, orientale, senzuale, care s-o zic si pe aia dreapta, nu sunt chiar pentru toata lumea.

Ma bucur tare mult sa vad ca unele arome care au aparut atunci in editii limitate, si-au facut un locusor mai permanent si pe rafturile romanesti.
Una dintre acele arome este Japanese Rituals, despre care va voi vorbi azi.

Tesori d'Oriente Japanese Rituals - perfume - shower gel - oriental fragrance - peonies - camellia - freesia - review

Este un parfum interesant, care la inceput recunosc ca mi-a mutat putin nasul din loc, din pricina notelor citrice, acide pe care le-am simtit prima data. Mda, eu si citricele nu ne mai intelegem in parfumuri.
Dupa ce trece aciditatea aia, pentru ca nu tine mult, cam vreo jumatate de ora give-or-take, incepe sa se simta frezia si mirosul inconfundabil al bujorului, pe care il ador.
Urmeaza notele verzi si fresh, pe care eu le aseman cu cedrul si lacramioara.
Abia dupa cateva ore bune, inca mai pot simti mirosul subtil de mosc si iasomie.
Moscul si iasomia fac casa buna, in special daca mai adaugi si putin lotus si/sau ylang-ylang. Orice contine floare de lotus si ylang-ylang, stiu sigur ca v-a fi pe placul meu.

Tesori d'Oriente Japanese Rituals - perfume - shower gel - oriental fragrance - peonies - camellia - freesia - review

Gama Tesori d'Oriente Japanese Rituals contine urmatoarele:
- Crema de Dus 250 ml - pret 11.53 lei
- Crema de Baie 500 ml - pret 18.06 lei
- Apa de toaleta 100 ml - pret 26 lei

Crema de baie este densa, cremoasa, hidratanta, care lasa o piele moale, luminoasa si frumos parfumata.
Spa la tine acasa~ 🌴🌼💖

Tesori d'Oriente Japanese Rituals - perfume - shower gel - oriental fragrance - peonies - camellia - freesia - review - hammam

Sper ca a fost pe placul vostru articolul de azi.
Ce parfumuri preferati de la Tesori d'Oriente?

Have a lovely day!

***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.