21 December, 2014

Widgets

Sapunuri Naturale Deja Vu - review

by Eva Luna No Comments
Lunile astea doua au trecut foarte repede. Simt ca am clipit, ca o lebada somnoroasa, si m-am trezit din iarna, in primavara. Au fost niste luni cu momente si bune, si rele, dar ma bucur ca momentan e bine, liniste, soare si frumos. Mai departe, om vedea! Salut primavara~ 🌸

Ca tot am pomenit de lunile ce au trecut, v-am mai zis ca tenul mi-a dat ceva batai de cap. Thankfully, am reusit sa redresez situatia cu cateva produse de la noi, chiar foarte bune.
Printre ele se aflau si sapunurile handmade de la Deja Vu. Trebuie sa recunosc ca am mai folosit sapunuri handmade prin tinerete, care m-au ajutat oleaca in lupta cu petele lasate de acnee, dar cum am trecut la un "regim" de skincare asiatic, am lasat-o mai moale.

Astazi va voi vorbi despre cinci sapunuri care m-au surprins intr-un mod tare placut. Stiti ca in general, sapunurile usuca tenul, iar de asta mi-a fost teama si mie. Dupa ce ca era un party de zile mari pe moaca mea, numai uscaciune imi mai lipsea. Totusi, am riscat, pentru ca am ramas cu impresia buna pe care o aveam din trecut.


*****
Primul sapun este cel cu lavanda si argila alba (Matins de Lavande), destinat tenului gras. Eu ador sa-l folosesc dimineata, dar si seara dupa ce ma demachiez. N-am simtit ca mi-a uscat tenul pentru ca are si ingrediente hidratante in compozitie. Always a plus!
In privinta punctelor negre si a petelor, n-a facut mare branza, dar in schimb, m-a ajutat sa mentin situatia sub control. De obicei, pe barbie si nas intampin greutati, mai ales in perioada aia a lunii.
Momentan sunt la a doua bucata de sapun si cu siguranta o sa continui cu el, pentru ca ne-am inteles tare bine. Thumbs up pentru lavanda!


*****
Asta micu' pentru copii, cu miere, musetel si galbenele (Petit-Pixie), e tare molcuţ. O placere sa ma spal cu el pe fata, atunci cand simt nevoia de extra hidratare. Ma asteptam oarecum sa aiba un miros dulceag, nu stiu de ce, dar ma bucur ca n-a fost cazul.


*****
Sapunul cu castravete si aloe vera (L'Amour Vert), anti imbatranire, l-am luat mai mult pentru ma mère. Si ea s-a declarat multumita de el. E usor racoritor, curata tenul fara sa-l usuce, si la fel ca si mine, nu s-a mai pricopsit cu puncte negre. Keeps the situation under control!


*****
Sapunul cu trei tipuri de argila, ghimbir si ienupar (L'Argile Miraculeuse), este perfect pentru corp. Pentru ten, mi se pare oleaca dur. Are si un miros destul de placut, imi lasa pielea moale, deloc uscata. Chiar isi merita numele de sapun purificator.
Daca stiti ca aveti probleme mai mari cu tenul, atunci mi se pare perfect, dar pentru cine se afla undeva la mijloc, il recomand mai mult pe cel cu lavanda si argila alba.


*****
Am ajuns si la preferatul meu, sapunul cu urzica si ricin (Brin de Raiponce), care este mai mult un sampon solid. Mai aveam obiceiul sa imi fac o masca cu ricin pentru par, dar sapunul asta m-a scutit de o corvoada. Dar trebuie sa va avertizez in privinta lui. O data ce va spalati cu el, il lasati cateva minute sa actioneze, clatiti, apoi trebuie neaparat sa aplicati o masca de par. Are tendinta sa matuiasca parul si sa-l faca teapan. Daca clatiti bine cu sampon si masca, sunteti boss.
Dupa aproximativ doua, trei saptamani, puteti observa clar ca firul de par este mai gros, pare mai bogat si mai sanatos. That's why i love it so much!
A fost o descoperire placuta si clar este favoritul meu din toata turma.


Sa nu va panicati, aceasta postare nu este sponsorizata. Pur si simplu am laudat niste produse noi pe care am ajuns sa le indragesc, si chiar sa reachizitionez cateva dintre aceste sapunuri. V-am dat de stire si pe instagram, v-ati aratat interesate, asa ca am revenit cu impresii.
Sapunurile sunt cumparate de pe elefant, la reduceri destul de bune, dar exista si un magazin online al brandului.

Ei bine, ce spuneti lovelies? Ati incercat sapunuri naturale/handmade pana acum? Cum vi s-au parut, ce a mers si ce nu? Let me know~
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!