21 December, 2014

Real Techniques Bold Metals brushes - review

by Eva Luna No Comments


Zic din start, sa nu se umfle vreo fasole pe aici: astea nu sunt pensulele originale, dar isi fac treaba ca si cum ar fi. Like a boss~ 😎✨
Nici macar un perisor n-am pierdut la ele, si va dati seama de cate ori le-am spalat in aproape trei luni de intensa utilizare.
Designul este foarte atragator, asa ca mai mereu intind mana spre ele, in special pensula rose gold pentru contouring, pe care admit, o mai folosesc si pentru fond de ten. Imi place ca nu "mananca" mult produs, nu lasa urme inestetice si imi blenduieste fondul de ten superb. Este un multitasker, si daca ar fi sa dau niste bani pe bidinelele originale, cu siguranta ea ar fi in capul listei.
Anyway, hellou skin, bye-bye masca! Sa trecem la review-ul propriu zis ca nah, de asta sunteti aici.



O sa incep cu cele doua pensule aurii pentru ten (base): fond de ten si pudra.
πŸ’–100 Arched Powder Brush
Folosesc aceasta pensula ca sa presez/tapotez usor pudra pe zona T, acolo unde imi trebuie mie. Chiar si forma pe care i-au dat-o, usor presata la baza, in loc de rotunda, cred eu ca este mai mult pentru persoanele care au tendinta sa tapoteze produsul, in loc sa-l mute de sus in jos sau sa foloseasca miscari circulare. Nu zgarie, e fluffy, foarte usor de lucrat cu ea.

πŸ’–101 Triangle Foundation Brush
Cred ca este singura pensula care nu m-a impresiont in vreun fel. Stiu ca unele YouTuberite o lauda de la cer, pana-n pamant, si mai departe, but it's not working for me. Sorry!


Urmatoarele doua pensule rose gold (finish), favoritele mele din turma:
πŸ’–300 Tapered Blush Brush
E super, super fluffy, moale, o placere sa aplic iluminatorul cu ea. Recunosc, o folosesc mai mult pentru highlighter, pentru ca nu prea lucreaza bine cu blush-ul, in special cele cremoase, pentru ca asta folosesc cel mai des. Dar pentru highlighter este perfecta!

πŸ’–301 Flat Contour Brush
Dupa cum am precizat mai sus, my most used, my holy grail, my rose gold baby, e cea mai iubita si cea mai folosita. O folosesc pentru un contour mai precis, aplica bine si fondul de ten, si produsele crema (blush, bronzer, iluminator), desi in privinta asta recomand o mana usoara. Dupa cum am spus mai sus, nu "mananca" mult produs, asa ca ce cantitate luati pe Pensula, trebuie sa lucrati cu ea, apoi sa reveniti cu un al doilea strat daca doriti un look mai intens. Eu prefer unul mai natural, dar aici depinde de la persoana, la persoana. Deci, o mana usoara, mai ales la fardurile de obraz. Perisorii pensulei sunt si ei moi, nu zgarie si nu am pierdut nici un firisor pana acum. I need more of 'dis~


Ultimele trei argintii (eyes):
πŸ’–200 Oval Shadow Brush
Este o pensula okay pentru fardurile pudra, dar pentru cele crema sau lichide, nu prea blenduieste/difuzeaza fardul. Doar il intinde din stanga in dreapta, si din dreapta in stanga, rezultand intr-un hot mess la ochi. Sorry, but don't get this brush wet! Folositi-o uscata si va iese machiajul cum trebuie.

πŸ’–201 Pointed Crease Bush
Blenduieste frumos fardurile pudra, crema si lichide, cat si creioanele gel (smudging). O folosesc la urma de tot, ca sa difuzez nuantele, dar si in coltul exterior, si pe pleoapa inferioara. Si aceasta pensula are perisorii moi, si n-am piedut nimic pe fata sau in ochi. Urasc cand se intampla asta, mai ales la ochi!

πŸ’–202 Angled Liner Brush
E okay si pensula asta, n-am absolut nimic de obiectat in privinta ei, dar se putea si fara, mai ales la pretul pe care il are cea originala. Sorry, dar nu se justifica! Cele din gama obisnuita RT sunt la fel de calitative si rezistente. Orientati-va spre ele. Parerea mea.



Per total, chiar daca sunt niste knockoffs, am 4 preferate din turma, iar pe una din ele n-o mai las din mana. Daca se justifica pretul pe care il au originalele, sincer, doar pe cele doua rose gold as da banii. Asta este parerea mea, sa nu se supere nimeni, dar sunt si alte pensule calitative pe piata, la un pret mult mai mic. Stiu ca Bold Metals au fost create initial sa concureze cu pensulele high-end, but c'mon, de ce ai da mai multi bani pe o pensula care s-ar putea sa nu te multumeasca atat pe tine, cat si clientele tale, cand ai putea cumpara ceva mai ieftin, mai calitativ si mai rezistent, decat pensulele din acesta colectie? Daca vreti neaparat o pensula de-asta, mai mult de fita, o recomand pe cea de contour pentru ca este un multitasker si isi face treaba cu brio. In rest, not really impressed. Designul este superb, mai ales sa le tii pe masuta de toaleta, dar cam atat. Sau daca le vreti pe toate, cumparati unele fake ca ale mele, si gata moftul metalic.
Singurele produse pe care nu le recomand fake sunt cele pe care le puneti pe fata: fond de ten, farduri, rujuri, creioane, s.a.m.d. Aici va indemn sa aveti mereu grija pentru ca nu stiti exact ce contin acele produse si nu vreau sa va treziti cu infectii si/sau explozii acneice.

Site-ul de unde am pensulele se numeste Enjoy Ours, si le puteti gasi aici la pretul de $7.99. Tot de aici am si inimioara roz, pe care ati indragit-o in postarea anterioara. Codul de -10% reducere pentru voi este WHL10 , iar coletul a ajuns intr-o luna, dar cum posta noastra draga se misca in reluare, este posibil sa ajunga mai devreme. Depinde mai mult de dexteritatea doamnelor de la oficiul de unde apartineti.

Eu am mai ochit cateva pensule superbe pe site-ul asta: Unicorn si Harry Potter, plus alte seturi misto, la preturi destul de mici, fata de cat se vand la noi.
Voi ce parere aveti despre pensulele astea? Sunt tare frumoase, i agree, dar sunt si utile? Voi cum v-ati inteles cu ele? Sau le preferati, ca si mine, pe surioarele din gama RT standard?

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.