21 December, 2014

Widgets

Bioderma Sensibio mild cleansing foaming gel - review

by Eva Luna No Comments

De cand ma stiu m-am confruntat cu problemele unui ten mixt, dar au fost si perioade in care m-am trezit cu un ten mai uscat, in special iarna. Fiind si sensibil, indiferent de anotimp, gasirea unei creme care sa-mi hidrateze si sa-mi protejeze tenul, devenea deja ceva stresant.
Probabil din pricina asta am ales sa-mi construiesc o rutina formata din produse asiatice.

Pana la varsta asta (hello, old lady!), nu am gasit decat patru produse care sa ma multumeasca pe deplin: Ivapur de la Ivatherm, gelul spumant purifiant de la Gerovital Plant si Baking Powder Cleansing Foam de la Etude House, pe care il folosesc de ani de zile. Cel mai nou intrat in rutina este gelul de curatare Sensibio de la Bioderma.

Tot confruntandu-ma cu probleme la posta, am renuntat o perioada sa mai comand produse asiatice, asa ca m-am reorientat spre produse mai accesibile, din magazinele noastre. Din pricina asta nu ati mai vazut noutati de prin partile alea. In schimb, am refacut cunostinta cu cateva produse romanesti care chiar si-au reimbunatatit formula si merita mentionate.


Bioderma Sensibio mild cleansing foaming gel - true to its name, chiar este un gel bland cu tenul. Este genul de cleanser care iti curata tenul fara sa-l usuce, iar in acelasi timp, il si hidrateaza.
Am facut testul cu discheta si apa micelara, si nu a mai ramas nici pic de machiaj sau impuritati.
Also, atunci cand va stergeti pe fata, recomand folosirea unui prosop de hartie. Eu fac chestia asta de vreo cativa ani, iar in timp, chiar veti observa o diferenta. Cine a incercat treaba asta stie ce vorbesc. *wink-wink*

Produsele de la Bioderma fac parte din categoria dermatocosmeticelor, asa ca si acest gel este friendly la ingrediente si ajuta la imbunatatirea tenului. Fara sapun, fara parfum, fara parabeni, fara coloranti, non comedogenic si hipoalergenic.
Ingrediente:
AQUA/WATER/EAU, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PROPANEDIOL, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM CITRATE, PEG-90 GLYCERYL ISOSTEARATE, MANNITOL, XYLITOL, LAURETH-2, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, TOCOPHEROL, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, LECITHIN, ASCORBYL PALMITATE.

Nu am incercat multe produse de la acest brand, doar o crema de fata, foarte buna si ea, ABC Derm Solaire, care este my trusty friend de ani de zile, si inca o sa continue sa fie asa pentru ca nu am gasit altceva care sa ma multumeasca, iar SPF-ul este musai pentru mine, indiferent de anotimp.
Iar ultimul produs incercat este acest clanser, care m-a surprins intr-un mod placut.
Imi place sa-l folosesc mai mult dimineata, ca sa-mi deblocheze porii si sa ma scape de excesul de sebum acumulat pe timpul noptii. Adica lene maica! Am inlocuit apa micelara cu el. Nu radeti!

O alta chestie worth mentioning este faptul ca folosesc acest gel de aproape o luna, si inca nu da semne sa se termine. Tenul s-a imbunatati vizibil, si pot sa zic ca sunt undeva la granita acum: nu e nici mixt, dar nici uscat, asa cum era in ultima vreme. Cum era aia: cu rabdarea treci marea? Eh, am reusit sa-mi mai calmez oleaca tenul si ma bucur ca a intrat intr-o faza mai normala.

Per total, gelul spumant Sensibio protejeaza, hidrateaza si curata tenul fara sa-l usuce, este bland cu ochii, calmeaza pielea iritata si este perfect pentru cine are tenul sensibil *eu, eu!!*. Ma declar multumita!
Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut?
Have a lovely day!

***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!