21 December, 2014

Widgets

Zile parfumate si idei de cadouri

by Eva Luna No Comments


Ziua de duminica a inceput dis-de-dimineata, inaintea gainilor. Nu stiu cata lume a fost pe faza, eu cu siguranta nu am fost una din ele, dar am descoperit din intamplare niste reduceri babane in categoria parfumurilor de pe elefant. Asa a reusit Eva sa-si faca "plinul" pe tot anul viitor cu niste bunatati parfumate, toate la preturi mici, mici, mici. Sincer, nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca o sa le vad in viitorul apropiat pe raftul meu, dar spiritul sarbatorilor si-a facut simtita prezenta, iar elefanteii ne-au onorat cu niste reduceri bomba. Ca tot vorbim de parfumuri si cadouri, exact asta va voi prezenta si eu azi: bunatati parfumate pentru el si ea.

In preajma sarbatorilor, fiecare persoana cauta sa faca un cadou placut si util persoanelor dragi, dar fara sa faca o gaura in buget. Din pricina asta, tot apar diferite seturi de la brandurile indragite, diferite combinatii, diferite game, toate menite sa satisfaca si buzunarele mici, dar si cele mari. Pentru ca da, se poate face treaba buna si cu un buget mai restrans.
Ideea de baza a unui cadou este gestul, nicidecum pretul sau brandul.

Set cadou B.U. Heartbeat
Intotdeauna am asociat brandul B.U. cu ceva tineresc, ceva vioi, plin de viata, free. Nu stiu daca asta se datoreaza faptului ca si parfumurile lor se afla printre cele indragite de mine, de pe vremea cand eram oleaca mai mica.
Bine, si acum ma incanta aromele lor, dar imi place sa le folosesc mai mult vara, tocmai pentru motivele mai sus insirate: freedom & wild summer days. Golden Kiss si My Secret se afla printre indragitele mele, cel din urma fiind consumat complet. Si da, inca mai am sticluta moz. ๐Ÿ’–

Dar azi nu va vorbesc despre ciresele moz, ci despre un set pentru romanticele incurabile: B.U. Heartbeat, cu notele sale dulci de bergamota si fructe de padure, trandafir si frezie, iar la final ne da intalnire moscul, vanilia si lemnul de santal.
Este un set cu dus gel (250ml) si deo natural spray (75ml), si costa doar 24 de lei.

Set cadou Tesori d'Oriente Hammam
Nu cred ca am auzit pe cineva pana acum sa nu-i placa macar o aroma din gama Tesori d'Oriente. Acum ceva vreme am postat noutatile si pachetele pregatite pentru sarbatori de la ei, si am vazut ca majoritatea indragiti mai mult gama cu Mosc Alb si Hammam. Cei drept, miros tare bine!
V-am mai zis atunci ca o sa caut pachetul cu Oud, dar din pacate nu l-am vazut prin magazine. Daca-l ochiti voi pe undeva, please tell me about it. Chiar sunt curioasa si vreau sa-l incerc neaparat! ๐Ÿ˜„
Hammam este un pachet plin cu miresme orientale, ce contine deodorant (150ml) si eau de toilette (100ml), iar pretul este de 31.41 lei.

Set cadou STR8 Red Code
Oh, boy! Am ajuns si la barbati. Cred ca nu sunt singura care are probleme cand vine vorba de ales cadouri pentru ai nostri, nu? Fie ca e frate, prieten, iubit sau sot, alegerea unui cadou pentru ei mi se pare o tortura. La femei e mult mai usor: un gift card, cosmeticale, hainute, ceva util si frumos, dar cand vine vorba de ei, stau ore in sir pana aleg ceva. Cateodata ma aleg cu o durere de cap si nervi, si cadoul tot ii ioc.
STR8 este un brand destul de vechi pe piata noastra, iar asta inseamna ca este des folosit si indragit.
Red Code este un pachet care te invaluie cu miresmele sale marine, de ananas, grapefruit si cardamom, o inima de lavanda, cimbru si iasomie, iar notele de baza sunt formate din ambra, brad si seminte vanilate Tonka. Un set cu deodorant (150ml) si after shave lotion (100ml) costa doar 32 lei.


Iar acum am ajuns la partea magica! ๐Ÿ’–๐ŸŽ„
Este magica pentru ca voi face fericite cateva persoane in zilele urmatoare. Asta inseamna concurs, yep!
Pentru mai multe detalii, va rog frumos sa intrati pe pagina de Facebook ca sa vedeti ce am pentru voi.
Sper ca a fost utila si postarea de azi.
Voi pe ce sistem mergeti cand alegeti cadourile pentru cei dragi?

Later Edit:
- concurs Tesori d'oriente     
- concurs STR8     

Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!