21 December, 2014

Widgets

Avon MagiX HD Finish Powder

by Eva Luna No Comments

Cred ca pudra este cel mai folosit produs de make-up ever.
Pudra si anticearcanul, pentru ca panda de cand ma stiu. Pot s-o duc fara fond de ten, pot s-o duc fara rimel, blush sau ruj, chiar daca o sa arat ca un zombie obosit, dar ii musai sa folosesc pudra ca sa setez anticearcanul.
V-am vorbit de preferatele mele intr-o postare anterioara, asa ca n-o sa repet cucoanele.


Am aratat prima data aceasta pudra pe instagram stories, si au fost cateva fete care m-au intrebat repejor ce, cum, care e treaba cu ea.
Ei bine, ii buna bre'! Face pielea finuta ca de bebelus, nu incarca tenul si nu evidentiaza ridurile, porii si/sau portiunile uscate. Matifiaza frumos tenul si-l mentine asa vreo sapte ore, give or take.
Momentan trec printr-o perioada in care tenul meu este mai uscat, ceea ce este nou pentru mine. De cand ma stiu, am tenul mixt, cu zona T luminoasa ca o instalatie de brad.

Fiind o pudra HD, am facut niste teste foto/video si se vede okay. It's camera friendly!
Pelicula aceea alba, gen Angelina Jolie nu este vizibila, so rest assured. N-o sa aratati ca si cum v-ati bagat capul intr-un sac cu faina. Da' chiar, a incercat cineva vreodata sa se dea cu faina pe fata, pe post de pudra? Stiu ca malaiul era folosit ca si scrub natural, desi mi se pare destul de dur pentru ten. Mai bine incercati zatul de la cafea.
Deviez de la subiect. Ideea e ca imi place pudra asta si inca de cand am primit-o, am folosit-o constant. Este translucida, asa ca stati fara grija, n-o sa aratati ca si Casper.

Un alt lucru care trebuie precizat musai: sistemul de inchidere/deschidere al cutiutei.
Thank God ca in sfarsit s-a gandit si cineva la cantitatea de pudra irosita prin spatiu, par si bluza. Nu stiu cat de bine de vede in poza, dar ca sa scoateti pudra, trebuie sa invartiti de capacelul acela transparent. Zdranganiti cutia si scoateti cata pudra vreti pe capacel, apoi invartiti inapoi, si orificiile acelea se acopera.
Okay, i know, i know~ stiu ca e o explicatie de cacao, dar ideea e ca scoateti atata pudra cat va trebuie si nu faceti un big powdery mess in jurul vostru.

Pensula care s-a lansat o data cu pudra, o folosesc mai mult cu fondul de ten. Nu prea m-as vedea folosind o pensula tip flat kabuki cu o pudra, pentru simplul motiv ca-mi va misca absolut tot de pe ten. Cu un fond de ten lichid merge de minune, nu lasa dungi/urme, si nu retine prea mult produs in pensula.
La o pudra, poate cu miscari de tapotare ar merge folosita, dar prea multa bataie de cap.
E o pensula buna, dar nu pentru pudra. Zic eu. Le maman zice ca seamana cu pensula aia pe care o foloseau inainte barbatii cand se barbiereau. :))


Si-am incalecat pe-o şa, si v-am spus parerea mea.
Voi ce spuneti girlies? V-ar tenta aceasta pudra? Ce parere aveti de ea?
Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.