21 December, 2014

Widgets

Rimmel Stay Matte Pressed Powder - review

by Eva Luna No Comments

In general, dupa ce termin de aplicat bb cream-ul si concealer-ul, setez totul cu putina pudra ca machiajul sa reziste mai bine pe timpul zilei. Avand un ten mixt, o aplic doar pe zona T, adica acolo unde tenul meu incepe sa o ia razna dupa cateva ore. Am incercat multe pudre de-a lungul timpului, dar doar cateva au ramas printre preferatele mele.
Cele coreene *of course, va asteptati la asta*, pudra de la Laura Mercier care este deja renumita si iubita in online, adusa de o prietena din afara tarii, pudra waterproof de la Catrice, si pudra Stay Matte de la Rimmel London. Acestea sunt doar cateva pe care le-am incercat si mi-au placut, dar cea din urma a fost reachizitionata recent, for good 'ol times sake.

In ultima perioada, elefant a avut niste reduceri foarte bune, iar eu nu le-am lasat sa-mi scape. Printre maţocăriile mele, si-a facut loc si Stay Matte pentru ca ieftin, si pentru ca why not?
Tin minte ca pudra asta era foarte fina, nu-mi marea porii, imi mentinea tenul mat, nu-mi oferea acel aspect cakey si era camera friendly. Asta se intampla prin 2014 sau 2015 cred.

Pudra pe care o am eu acum, cu parere de rau, spun ca si-a cam schimbat textura. E un pic mai chalky, si trebuie sa am mare grija sa nu aplic prea multa. Also, daca aveti tenul uscat sau portiuni uscate pe fata, pentru ca se mai intampla, mai ales pe sezonul rece, gen a venit Alaska peste noi, aceasta pudra va v-a scoate in evidenta acele portiuni uscate. Pentru cine are tenul mixt sau gras, merge si asa, dar aplicata cu o mana usoara.


Pudra este translucida, si nu prea. Pentru persoanele cu pigmentul pielii mai deschis, nu se observa deloc, dar pentru persoanele cu tenul oleaca mai inchis, se vede diferenta dintre fata si gat.

Un lucru care nu s-a schimbat este ambalajul, dar la banii astia, nu ma asteptam la ceva mai de calitate. Dupa cateva utilizari, capacelul se slabeste, iar acest lucru nu o face tocmai travel friendly.
Chiar e o relatie de love and hate cu aceasta pudra, dar daca sunteti pe buget limitat, este o pudra destul de decenta. Nu mi-a cauzat eruptii, iritatii sau alte probleme, iar cele 14 grame sunt suficiente pentru o luna, poate doua daca nu sunteti un make-up junkie.
O pudra buna la un pret mai mic gasiti si la essence, gen All about matt, sau la Catrice.


Sper ca a fost util review-ul de azi. Voi ati incercat pudra asta? Ce parere aveti de ea? ^_^
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!