21 December, 2014

Widgets

Pachete de Sarbatori de la Tesori d'Oriente

by Eva Luna No Comments
Sarbatorile de iarna isi fac simtite prezenta din ce in ce mai mult. 🎄 Acasa, tranzitia incepe usor, cu arome de scortisoara fie in bucatarie, fie o lumanare pe birou, o decoratiune pe ici, una pe dincolo. Acum am scos si instalatia, deci nu mai este mult pana scot si un mini-bradut si incep sa-l impodobesc.
Unele magazine sunt deja in Christmas mode si nu pot sa spun ca imi displace acest lucru. Ba din contra, ma simt hepi, cozy, si cu zambetul pe buze.
Brandurile incep si ele sa scoata pachetele de sarbatori, frumos ornate, numai bune de cumparat si de dat direct persoanelor dragi.
Azi va arat noutatile de la Tesori d'Oriente, care au mers direct la sufletelul meu.
O sa vedeti de ce mai jos! 😉

Bineinteles ca voi incepe cu ce-mi este mai drag: Japanese Rituals. Face parte din pachetele care vin cu o agenda tare frumusica *v-am mai zis cat de mult imi plac ambalajele dragute, cutiile si agendele, da?*. Si plus de asta, bujor. Ador mirosul bujorilor, al tuberozelor si al parfumurilor cu mosc.
Aceste trei seturi sunt disponibile doar in aceasta perioada si sunt inspirate din culturile Asiei de Est. Pachetele contin parfumul din gama la 100 ml, crema de dus la 250 ml, plus agenda.
Pretul este de 39,4 lei.
  • Tiaré delle Indie cu note proaspete de plumeria
  • Japanese Rituals ce ascunde parfumul bujorilor
  • Orchidea della Cina cu atingeri senzuale de orhidee chinezeasca 
*****
Un alt favorit este Royal Oud. Stiati ca Oud-ul este foarte indragit si pretuit in lumea araba? In plus, este mult mai scump decat aurul *OMG, US$100.000/kg???*
Am facut si eu acum ceva vreme cadou un parfum care continea Oud, dar nu mi-a dat prin cap la vremea aia ca mamma mia, o droaie de banet doar pentru uleiul asta? :))
Celalalt pachet face parte din gama Hammam, si contine apa de toaleta la 100 ml, crema de dus la 250 ml, plus un accesoriu de bagaj.
Pretul este de 39.4 lei fiecare.
*****
Pachetele care contin crema de dus si lotiunea aromatica la 250 ml sunt cu Floare de Lotus, Mosc Alb si Hammam. Pretul pentru ele este de 26 lei fiecare.

Pachetele care contin apa de toaleta la 100 ml si sapunul aromatic sunt Orhidee din China, Mosc Alb si Hammam. Pretul este de 27.3 lei pentru fiecare pachetel.
*****
Pachetele Tesori d'Oriente ce contin apa de toaleta la 100 ml si deodorantul la 150 ml sunt urmatoarele: Orhidee din China, Mosc Alb, Hammam si Floare de Lotus.
Pretul acestora este de 31.41 lei.
*****
Am ajuns din nou la preferatele mele. A little bit of spice never hurt anyone, right? 💖
Un pic de oriental fragrance, o lumanare, aromaterapie, muzica ambientala, si ne relaxam oleaca pe vremea asta capricioasa.
Byzantium, Jasmin di Giava, Mosc Alb si Floare de Lotus - acestea sunt aromele de vis care ne vor incanta in serile speciale.
Pachetele contin crema de dus la 250 ml, apa de toaleta 100 ml si o lumanare artizanala.
Pretul este de 39.4 lei pentru fiecare pachet.

Personal, abia astept sa dau de ele pe rafturi, iar pe wishlist am urmatoarele: Japanese Rituals, Royal Oud si Byzantium. O sa vi le arat treptat pe instagram.

Sper ca a fost pe placul vostru aceasta postare! Care set va face cu ochiul cel mai mult?
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.