21 December, 2014

Widgets

Magical Jungle - Jungla Magica - Johanna Basford - carte de colorat si activitati antistres

by Eva Luna 1 comment


Nu m-am gandit niciodata ca o jungla poate fi magica. Poate cu peisaje frumoase, chiar breathtaking, usor periculoasa pentru oameni normali, extrem de dangerous pentru noi astia cu doua maini si picioare stangi. Dar Johanna Basford s-a intrecut pe sine (din nou), si a mai iesit de curand cu o noua carte de colorat pentru adulti, la fel de frumoasa si magica ca surioarele ei.

Magical Jungle, 80 si ceva de pagini cu modele florale si animale exotice, numai bune sa va puna imaginatia in functiune si sa va alunge stresul. Ce e nou la aceasta carte este faptul ca avem cateva modele extra la sfarsitul paginii, care se pot desprinde cu usurinta de cotor, plus o pagina Color Palette Test Page. Chiar mi se pare utila pagina asta pentru ca mereu aveam langa mine o coala alba ca sa testez culorile inainte. Asa pot face o lista cu tot ce am, si cand nu sunt sigura de ceva anume, verific pagina asta si gata.





Acum daca am vorbit de pandalica, fluturasi, maimute, crocodili si elefantei, sa va zic si cu ce le colorez. Pe mine una ma intereseaza mult subiectul asta. Mereu am fost asa, cat mai multe creioane colorate, pixuri de toate mamele, cu sclipici, finish perlat sau metalizat, carioci, markere, s.a.m.d. De agende si carnetele nici nu mai pomenesc.
Pentru pictat folosesc acuarele semi-uscate pentru ca lucrez foarte bine cu ele, iar culorile mi se par mult mai vibrante si se imbina mult mai armonios pe plansa. Cele rusesti sunt tha' bomb!
La capitolul creioane, folosesc unele acuarelabile de la Faber Castell, si unele cumparate dintr-un magazin cu chestiute si chestioare japoneze in care am lasat foarte multi bani de-a lungul timpului. Magazinul se numeste Daiso si il gaseam in Auchan. N-am mai dat de ceva vreme pe acolo si nu stiu sigur daca l-au desfiintat sau inca mai exista. Oricum, setul asta cu capete duble este cel mai des utilizat pentru ca au mina foarte buna si nu depun prea mult efort cand vine vorba de degradeuri. Il am de foarte mult timp, parca prin 2010 am cumparat setul, foarte ieftin, asa ca nu stiu daca mai gasiti ceva asemanator in magazin.



In privinta coloratului, incercati va rog sa nu apasati pe creioane cu speranta ca vor iesi nuantele mai vibrante. Incepeti intotdeauna cu nuantele mai deschise, urmate de o nuanta de tranzitie, apoi culoarea mai inchisa. Folositi griurile si creionul alb pentru umbre si lumini. Credeti-ma, veti observa diferente.
In privinta "tehnicii", ca sa-i spun asa, cea mai des utilizata este hasura circulara si cea liniara. Ca pensule, folosesc doar trei: una mica si una mare cu rezervor, si una simpla, dar foarte subtire pentru detalii. Uneori, chiar daca vi se pare ciudata treaba asta, folosesc si pigmenti. Da, pigmenti de-aia pentru machiaj. Ma ajuta foarte mult la efectul acela dewy, dreamy, scos ca dintr-un film Disney. Ii folosesc cel mai des pentru stelute, bokeh, si iluminat anumite parti din plansa.
Ca si magazine preferate, n-am nici unul. Cumpar ce gasesc bun si la pret decent, dar trebuie sa recunosc ca magazinul Colorit m-a ajutat mult de-a lungul timpului. I'm in heaven there! Pacat ca mereu trebuie sa pun frana cand ajung sa platesc.



Voi ce folositi pentru pictat/desenat, si cel mai important, de unde va faceti stocul? De-a lungul timpului, v-am mai vorbit si aratat pe pagina Carti cu colti creioane si carti de colorat frumoase, dar si pe blogul meu (vezi Gradina Secreta). Numai ca de data asta am si o surpriza pentru voi!  ^_^
Books Express imi sare in ajutor si va ofera un exemplar din Magical Jungle. Este o carte cu adevarat magica si spun cu mana pe suflet ca abia astept sa iasa si editia de Craciun. Mai e destul pana atunci (bine, nici chiar atat de mult), dar cred ca o sa arate intr-un mare fel. Ah, luminite, miros de scortisoara in toata casa, si multe multe dulciuri! Oh-kay~ prima zi din Septembrie si deja visez la pomi impodobiti! :))
 
Bine, sa nu mai lungesc vorba, perioada concursului este 1-15 septembrie, si voi anunta fericita castigatoare pe 17-18 septembrie. Tot ce trebuie sa faceti este sa completati chestionarul de mai jos, adica Like si Follow pe Facebook si Instagram, plus un share sa se duca vestea peste mari si tari. Toate cele 4 optiuni sunt obligatorii!! V-am atentionat pentru ca o sa descalific persoanele care nu se inscriu cum trebuie.
Daca vreti sa ma urmariti si pe celelalte retele de socializare, eu nu ma supar.
Ei bine, cum vi se pare cartea? Va tenteaza? ^_^

Later edit: Si castigatoarea aleasa este Simona H. Felicitari draga mea! Te voi contacta in cursul zilei de azi. Sper sa te bucuri de carte!  ^_^
a Rafflecopter giveaway

Abia astept sa fac pe cineva fericit!
Multumesc Books Express pentru cartea magica, iar voua va urez succes! ^_^

Have a lovely day!

1 comments:

Elena S. said...

Buna. Am citit ambele postari despre cartile de colorat, sunt foarte utile si mai facut sa-mi doresc si mai mult sa imi achizitionez una. Si inca ceva...se vede ca ai progresat la desen...parca ai combinat mai placut culorile, sunt mai vii (sper sa nu te superi dar nu e de rau :P )

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.