21 December, 2014

Widgets

essence 31 electriiiiiic - pond manicure

by Eva Luna No Comments


Ma termina caldura asta. Jur! Cand ajung acasa, ma simt ca un balon dezumflat, fara pic de vlaga si chef.
Eu ca eu, ca pot sa am grija sa ma hidratez si sa ma bag in congelator, dar plantutele astea din jurul blocului? Pomisorii? Zilele trecute am carat vreo 4-5 bidoane de 5 kg, si am udat pomii la radacina. Se uita lumea la mine ca la felu' paişpe, de parca faceam vreun ritual şamanic in mijlocul strazii. Mie tare mila de plantutele astea, nimeni nu se sinchiseste sa aiba grija de ele, si culmea, sunt atatia oameni care se tot fâlfâie pe langa ei. Acum ca e aproape uscat ditai plopul, nimeni nu-i mai arunca o privire, da' era bine cand era plin de frunze si tinea umbra si racoare, nu?! Folosim, luam tot, pana cand nu mai putem lua nimic. Apoi trecem mai departe, si repetam istoria. Cam asa putem descrie majoritatea omenirii din ziua de azi. In fine, ma supara tare lucrul asta, dar nu vreau sa mai continui ca n-am cu cine. Pun si fac, si merg mai departe.

Manichiura de azi se numeste Pond Manicure. Am vreo trei foldere cu unghiute facute in tehnica asta si poate vi le arat zilele astea, daca vreti. Promit ca nu sunt toate albastre! :))

Toata smecheria consta in aplicarea mai multor straturi de oja, dar sa fie foarte subtire, foarte sheer. Gen jelly-mani, dar fara glitter.


Am folosit urmatoarele:
  • essence the gel nail polish base coat
  • essence wild white ways
  • essence 31 electriiiiiic
  • essence the gel nail polish top coat
Oje essence din gama asta super colorata, puteti gasi si pe 1001 cosmetice. Vad ca au un stoc bunicel!



Cum vi s-a parut manichiura de azi?
V-am pupat si va doresc o duminica placuta.
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.