21 December, 2014

Widgets

Avon Silky Soft Musk - review

by Eva Luna No Comments



Am zis in articolul anterior ca voi vorbi despre parfumul asta intr-o postare separata, asa ca m-am pus repejor pe treaba. Sincer, abia asteptam! De multa vreme nu m-a mai incantat un parfumel atat de mult. Poate doar Lolita Lempicka si Lancome Hypnose, dar doar un piculet. Fie intre noi vorba, Hypnose cam seamana cu fostul Eternal Magic.
In ultima vreme, am inceput sa ador parfumurile cu flori albe, "pudrate" si cu note usoare de mosc, pe cand inainte, optam pentru cele mai fresh, usor inocente si florale. Acum mosc. Trebuie sa simt moscul si/sau something spicy neaparat.


Silky Soft Musk face parte din categoria lemnos-orientala, iar notele principale sunt de zmeura, crin si mosc. De cum pulverizez un pic de parfum la incheietura mainii, sunt invaluita intr-un miros dulceag, pudrat, care creaza in jurul meu un aer senzual si misterios. Suna a reclama pompoasa, nu? Sa ziceti mersi ca n-am compus o poezie *wink-wink*.
Sticla nu prea e cine stie ce. Daca ar mai fi lucrat un pic la ea si i-ar fi schimbat capacul ala de plastic, cu siguranta ar fi fost the whole package. Probabil ar fi crescut si la pret, dar cum eu ma dau cu parfumul, si nu cu sticla, tin pliscul mititel. Ca am adus vorba de pret, am dat pe el vreo 25 lei, la 50 ml, si cred ca inca il mai gasiti in brosura.


Stiti ca rezistenta unui parfum depinde de la persoana la persoana, asa ca va spun cat ma tine pe mine: o zi, fara reaplicare. Mi-am pus un pic si in sticluta mea de Travalo, pentru ca da, mai am momente in care vreau sa miros ceva frumos cand sunt afara.
Ce spuneti, va tenteaza mititelul asta?
Voi ce parfumuri purtati in perioada asta?
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!