21 December, 2014

Avon Haul

by Eva Luna No Comments

Nici nu mai stiu cat timp a trecut de la ultimul haul Avon, dar in orice caz, cred ca am mai mult de jumatate de an. I think.
Treaba sta in felul urmator: apare ceva nou, i want to try it.
Apare ceva vechi in ambalaj nou, imi vine sa-mi dau palme.
Cam asa sta treaba cu nea' Avon & Oriflame.
Unele produse sunt in cataloage de cand eram eu mandra in generala, iar altele sunt nou aparute, de joci un fel de ruleta ruseasca cu ele: hai ca-i produs bun. Hai ca nu ma dezamageste. Incepi sa te rogi si sa pui acatiste, numa'-numa' sa gasesti vreun holy grail drugstore.
In general, toate produsele comandate de mine de la Oriflame si Avon, sunt produse pe care le folosesc de ani de zile, gen uleiul de par cu argan. Ala micu' si albastru. E bun. L-ati incercat?
Eh, ala micu' impreuna cu alte cateva chestioare le-am cumparat aproape luna de luna, doar ca n-are rost sa fac un haul care se repeta. Ei bine, acum s-a schimbat treaba pentru ca mi-am luat niste produse tare dragute. Zic eu.

Mi s-a terminat scrubul (exfoliantul) de fata si am vrut o solutie rapida pentru ca herghelie de pitici pe creier si pentru ca-mi trebuie un scrub finut in fiecare dimineata. Am rasfoit cataloagele si m-am hotarat la dansele din stanga. Nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult, but there you have it! I love them si pana ajung sa dau iar o comanda pentru scrubul meu favorit de la Innisfree, merg si astea mici. Bonus: ma racoreste atat de bine dimineata, de zici ca-mi zgâlţâie dovleacul pe diagonala, numa'-numa' sa ma trezesc. Chiar vi le recomand!
Langa exfoliante, am un skinny lippie intr-o nuanta tare apropiata a buzelor mele. Vintage Pink il cheama si e numai bun daca sunt pe graba. Nuanta din catalog nu seamana cu ce am in mana, dar deja sunt obisnuita cu smecheria asta.
Urmeaza oja, pe care am ochit-o in brosura pentru reprezentanti. Face parte din gama Cosmic si se numeste Moonbeam. Este un argintiu holografic tare misto si o sa vi-l arat intr-o postare separata.
Vedeti si o foarfeca pe acolo. Probabil va intrebati de ce Doamne iarta-ma si-a luat asta foarfeca?! Ei bine, eu am grija de parul meu de ani de zile. Am grija si de parul mamei, pe care bineinteles, sunt extrem de invidioasa. O coada de-aia groasa, lunga si usor ondulata ...cum sa nu fac ochii cat cepele si vreaaau si eeeeu!! Dar trecem peste invidii infantile, scuip sa nu deochi, si va spun ca foarfeca e foarte buna si solida. Nu ramaneti cu bucatelele in mana. Yup~ been there!
Urmeaza spumantul French Lilac pe care l-am cumparat dintr-un impuls, si nu-mi pare rau. Miroase super! Singura problema pe care o am cu spumantele astea, sunt afurisitele alea de capace. Fac ce fac, si mereu le rup. Chiar sunt singura?
Okay, ultima chestie este parfumul. Holy cupcakes, ador mirosul la nebunie! O sa revin cu o postare separata pentru ca observ ca sunteti interesate de parfumurile de la Avon.


Urmatoarea dracovenie am luat-o pentru ca am vrut sa ma relaxez in timp ce citesc. Sincer, n-am incercat-o inca pentru nu a venit cu baterii si oricat de multe inutilitati am prin casa, n-am niste baterii in plus. Oh, the irony is not lost on me! :)) O sa remediez problema curand si probabil voi posta un update pe Facebook si/sau Instagram. Daca vreti.
Este o perna cu vibromasaj pentru gat si m-a costat vreo 50 lei. Poate fi folosita si in baie pentru ca pe o parte avem catifea, iar pe partea cealalta, este exact materialul ala de la saltele, colăcuţe sau perniţe pe care le folosesc copilandrii la mare sau piscina. Are si doua ventuze, s-o setezi bine sa nu o fugaresti printre clabucei.

Urmatorul set miroase a primavara. Balsamul e in geanta, crema pe birou, iar lotiunea le-o dau inapoi unicornilor pentru ca OMG! are atat de mult sclipici in ea, de zici ca am dat hi-5 cu the mother of dragon-unicorns!!

Cam atat pe ziua de azi. Abia astept campania 8 si 9 pentru ca vreau sa-mi cumpar fondul de ten mat din gama Ideal Flawless. Am avut fondul de ten normal, ala cu pompita, si l-am folosit pana la ultima picatura.
Sunt curioasa daca si asta micu' mat o sa-si faca treaba cum trebuie. Apoi in campania 9 o sa apara niste creioane corectoare: galben, verde si mov. Pentru ala galben si verde inteleg rostul, dar mov . . .chiar mi se pare inutil.
Okay lovelies, cum vi s-a parut comanda mea? Ce alte produse folositi de la Avon si Oriflame, si le considerati bune?


Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.