21 December, 2014

Widgets

De ce se machiaza femeile din Romania? + Giveaway

by Eva Luna No Comments


Courage - i'm not letting my fear stop me!
Creativity is the way i share my soul with the world. It's who i am.
You can tell when people are truly happy. Their energy is genuine.
De ce se machiaza femeile din Romania?
Ajung seara acasa, imi termin treburile, aprind o lumanare sau un betisor parfumat, trag langa mine o cana de ceai aromata, ceva de rontait si laptopul. Apoi iau la puricat ce a mai aparut nou pe YouTube.
In general, urmaresc tutoriale de make-up, dar nu e batuta in cuie nisa de beauty. Poate sa fie orice, numai sa-mi dea o stare de bine. Asa ca tot colindand de la un tutorial la altul, mai trag cu ochiul si pe la comentarii: 5 din 10 sunt negative, insistandu-se pe faptul ca "OMG! imagine waking up to that face in the morning!"
Ceea ce multa lume nu intelege este faptul ca machiajul trebuie sa scoata frumusetea voastra in evidenta si sa ascunda imperfectiunile, gen pete, rozacee, cicatrici lasate de acnee, cearcane, s.a.m.d.
Faptul ca te trezesti dimineata si ti se vede clar oboseala sau vezi cativa monstruleti pe fata pentru ca esti in perioada aia a lunii, ori cearcanele sunt ereditare - sorry, da' acolo nu prea mai ai ce sa faci, decat sa te iei la cearta cu genetica.
Ideea este ca toti ne trezim intr-un fel dimineata and honestly, sometimes i just want to tie my whole face in a ponytail. Sau pot sa ma spal cu putina apa rece, sa-mi beau ceaiul negru si sa le vin de hac intrusilor.
Ca o pagina noua de carte, iau stiloul in mana si incep sa-mi scriu povestea din ziua respectiva. Asa si cu machiajul: imi aleg "armele" si incep sa pun la respect imperfectiunile tenului, ca la final sa raman doar eu.
Fizic, am aceeasi ochi, acelasi nas, aceeasi gura. Machiajul nu ma schimba, doar imi da o doza de incredere.
Bine, asta in cazul in care esti Kim Kardashian si ai pe stand by in permanenta un make-up artist profi care sare pe tine sa te bibileasca de cum deschizi ochii.
Dar cum nu suntem nici Kim, si nici Kylie, ne limitam la dexteritatea noastra.

Asa ca va intreb acum: Voi de ce va machiati?
Eu v-am spus povestea mea de-a lungul timpului, iar acum vreau s-o citesc pe a voastra pentru ca vreau sa va ofer si ceva in schimb.
Vreau sa va ofer CURAJ, ca sa iesiti din zona voastra de confort, cu un ruj intr-o culoare frumoasa de burgundy. Vreau sa indrazniti sa fiti CREATIVE cu fardurile mate din paletuta. Rimelul Big & Multiplied va asigura o privire seducatoare, bb cream-ul va uniformizeaza tenul, lacul de unghii este intr-una din nuantele anului, rose quartz, iar ultimul detaliu care nu putea lipsi: un parfum clasic Little Black Dress.
Si cel mai important, sa fiti voi insiva cu machiaj sau fara. NATURALE, sincere, cu bune si cu rele, pentru ca lumea o sa va iubeasca pe voi, nu coditele eyelinerului vostru!  ;)
Tot ce trebuie sa faceti este sa:
  1. Raspundeti la intrebarea: De ce se machiaza femeile din Romania? Adica voi, voi de ce va machiati?
  2. Sa dati Like si Follow pe retelele de socializare Facebook: Eva Luna & Avon Space , si instagram: Eva Luna & Avon Space
  3. Sa va abonati prin GFC.
  4. Sa dati un Share pe Facebook sa se duca vestea prin tara.
Un singur lucru va rog: sa raspundeti la intrebare frumos, in 3-4 fraze frumos alcatuite. Nu voi lua in considerare raspunsurile seci!
Vreau sa stiu ce efect are machiajul asupra voastra. Vreau sa stiu daca rujul intr-o nuanta . . .albastra sa-i zicem, va face sa va simtiti badass. Sau va aduce aminte de cina luata impreuna cu sotul la aniversarea voastra. Sau daca iubitul vostru va sustine pasiunea pentru machiaj, pentru beauty, daca va incurajeaza sau crede ca este o pierdere de vreme. Cum ati inceput sa va machiati, care a fost primul ruj sau fard pe care l-ati "furat" din sertarul mamei. Vreau sa stiu povestea voastra! :) De ce va machiati?
Perioada concursului este 30 martie - 14 aprilie 2016.
Vor exista trei castigatoare care vor primi exact produsele pe care le-am prezentat azi, cu tot cu mansoanele colorate. Nu-i asa ca sunt tare dragalase?
Si ramaneti pe aproape pentru ca mai am surprize pentru voi! Anul asta ma simt tare norocoasa pentru ca ziua mea pica exact de Pasti. Acum am doua motive pentru care sa zambesc, sa sarbatoresc si sa ma bucur de cei dragi!
Nu uitati: machiajul se poate sterge, dar o personalitate urata nu. Make-up is fun! So have fun wearing it!
Abia astept sa va citesc povestile! Succes lovelies!

Later Edit: Norocoasele sunt: 31 deea s, 13 Elibelula si 11 Andra Malin. Felicitari fetelor! Voi lua legatura cu voi in curand! 
Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.