21 December, 2014

Widgets

Christmas nail art - Festive nail art - Cherry blossoms Sakura nail art

by Eva Luna No Comments





Incet-incet, toata lumea incepe sa intre in atmosfera aceea de holiday. Eu? Eu doar ma bucur de tot ce am frumos in jurul meu. Oameni frumosi, lucrusoare frumoase, menite sa aduca un zambet pe buzele oamenilor, si nu in ultimul rand . . .ciocolata. Daaaa~ e sezonul acela in care pot sa mananc cata ciocolata vreau, fara ca cineva sa stea cu gura pe mine: "iar ai dat in hora diabetului?". Ah, gotta love my friends! :))
Pentru azi am pregatit o manichiura care mi-a placut foarte mult. De la nuanta superba a ojei, la modelul marble de pe degetul mijlociu, si bineinteles, florile de cires de pe inelar. Intotdeauna am fost fascinata de cultura asiatica, de obiceiurile lor, de mancare, muzica si filme. Nu stiu daca ati auzit, dar ei au un obicei tare frumos, pe care il respecta cu sfintenie de sute de ani. Cand e sezonul infloririi pomilor de cires (sakura), toata lumea iese la picnic si admira "ninsoarea" de petale rozalii. Hanami se numeste. Va sfatuiesc sa dati un search pe Google si sa va minunati. Peisajele parca sunt desprinse dintr-o secventa CGI. ;)
Okay, ca sa realizez acest model, am folosit urmatoarele: essence Base Coat, essence 14 do you speak love?, Avon Matte top coat, Born Pretty Store Sakura water decals #11340.
Daca doriti sa plasati o comanda pe viitor, atunci am pentru voi un cupon de -10% reducere, folositi YML91.



ENG: As usual, feedback is very much welcomed. Girlies, what say you about this manicure? Would you wear it on Christmas eve?

RO: Ca intotdeauna, feedback-ul vostru este asteptat cu mare drag si bucurie. Deci? Ce spuneti? Ati purta acest model in Ajunul Craciunului?

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.