21 December, 2014

Golden Rose WOW Nail Color 204 and 95

by Eva Luna No Comments



Hmmm, a trecut ceva vreme de cand n-am mai postat o manichiura, asa ca m-am gandit sa remediez cumva problema. In privinta nuantelor, mi-am strans cateva favorite care sunt perfecte pentru sezonul asta, dar pana atunci va voi arata o oja tare frumoasa. Un nude cu subton rece care s-ar potrivi oricui, indiferent de ocazie. Va rog, a se intelege "mi-e lene. oja nude. merge la orice. cool, am scapat de-un stres.", pentru ca la un moment dat, toti trecem printr-o perioada de genul :)))
Ca sa scot din monotonie manichiura, nu ca ar fi plictisitoare nuanta, dar nu ma puteam prezenta la voi fara un briz-briz pe ele. In cazul asta, am apelat la un water marble pe inelar, folosind cele doua vedete de azi si o oja neagra. Putin sclipici pe degetul mijlociu si gata şmecheria. Sclipăcioasa asta mica e tare frumusica cu glitterul ei auriu, argintiu si vreo 2-3 nuante de verde. Amandoua se aplica frumos, fără dâre si fără bule de aer. Nu a mai fost nevoie de top coat pentru ele, luciul este destul de evident, iar rezistenta este de 3-4 zile daca stati cu mainile prin apa spalat vase careva?
Ojele stiti pe unde le gasiti: pe site-ul Cosmania, pe 1001 Cosmetice, la stand-urile din hypermarket-uri sau in magazinele din cartier.
Am folosit pe unghiute urmatoarele:
- KillyS Regenerating Base Coat
- Golden Rose WOW! Nail Color 96 - nude
- Golden Rose WOW! Nail Color 204 - glitter
- Maybelline Colorama 23 - black
- Glitter Gal Australia Gloss Boss Top Coat pentru inelar



Ca intotdeauna, astept cu drag feedback-ul vostru. Va plac unghiutele nude sau preferati ceva mai indraznet?

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.