21 December, 2014

Widgets

Noutati de la Elemental.eu - BHA, Unt de Shea, Pudra de orez, Argila verde

by Eva Luna No Comments


Hello lovelies~
De cand ma stiu, mereu mi-am bagat degeţelele in culori pentru pictura, ba am cusut diferite lucrusoare, am mesterit la mobila, am scris, am cantat, am modificat haine, ba chiar mi-am bagat nasul in cosmeticele si bijuteriile handmade. Nici zugraveala n-a scapat teafara de curiozitatea mea. Yes, i've tried them all! :))
Cred ca pot sa spun cu mana pe inima ca tot ce tine de DIY este pentru mine. Imi place sa creez ceva nou, ceva frumos si original, si sa-l fac intotdeauna cu manuţele mele.
Cred ca "microbul" acesta botezat DIY (i.e. do it yourself) a prins muuuulte persoane, de prin toate colturile lumii. Chiar nu vreau sa cred ca nu va place sa mesteriti la chestioare noi, sa le imbunatatiti sau sa le schimbati look-ul total.
In privinta cosmeticelor handmade, cea mai des incercata a fost crema, balsamul de buze si sapunul. Yep, pana si acolo am ajuns! :)) Chiar una din cele mai distribuite si vizualizate postari de pe blog este aceasta, unde va arat cum sa va preparati propriul eye primer. Desigur, eram pe la inceput, in 2012, cunostintele erau minime, curiozitatea mare, pozele destul de naşpa, engleza de baltă . . .si lista poate continua.
Ce va recomand eu cu mare drag: INTOTDEAUNA sa faceti putin mai mult research inainte sa va apucati de un proiect, indiferent de domeniu. Si incercati sa cautati si aspectele negative pentru a preveni eventualele greseli. Stiti ca e numa' bine sa invatam din greseli, dar e si mai bine sa le prevenim!  ;)
***
Zilele astea parca s-a mai domolit nitel vremea si nu ne-a mai călit soarele fara pic de mila. Seara se lasa destul de racoare, dimineata e numai bine, iar pe timpul zilei, parca poti sa te misti in voie, fara sa arati ca un balon dezumflat.
Am vrut sa va arat azi ultimele noutati primite din partea celor de la Elemental.eu pentru ca sincer, iar m-a trăznit iubirea pentru handmade, si cum vremea tine cu mine si nu ma topesc o data cu produsele. . . Yey for handmade! ^_^
***
Cred ca cel mai bine ar fi sa trec direct la produse pentru ca sunt foarte utile si versatile.
Primul pe lista a fost desigur Untul de Shea/Karite nerafinat. Cu el puteti prepara o gramada de "retete" sau il puteti folosi de unul singur. Este genial daca va confruntati cu petele post acnee, stimuleaza sinteza de colagen, previne si amelioreaza vergeturile, calmeaza iritatiile si hraneste, hidrateaza si protejeaza pielea si fibra capilara. Parul meu este destul de gras la radacina, si cam uscat la varfuri. Putin unt de shea aplicat simplu, de-a lungul firului de par, va asigur ca face minuni. Ori il puteti incerca in combinatie cu uleiul de ricin.
Tot genial mi se pare si uleiul de cocos presat la rece, untul de mango si uleiul de argan.
Ati folosit untul de shea pana acum? Daca da, in ce combinatii?

***
Al doilea produs care l-am ochit pe site-ul plin cu bunatati, a fost acidul salicilic natural BHA (i.e. acid b-hidroxi, beta hydroxy acid). Acesta este un activ exfoliant, antimicrobian si antiacneic, cu rol in regenerarea celulara la nivelul tegumentelor. Acest extract obtinut din salcia neagra (Salix Nigra) este des intalnit in produsele destinate tenului acneic. Daca va intrebati care ar fi diferenta dintre un exfoliant AHA (i.e. alpha hyroxy acid) si cel BHA, primul mentionat ar fi mai benefic unui tip de ten uscat si normal, iar un exfoliant BHA este mult mai eficient pentru un ten mixt si gras. Imi place pentru ca desfunda porii, ajuta la imputinarea punctelor negre care in general, ne dau bataie de cap pe nas si barbie, iar in timp se pot vedea clar rezultate si in privinta acneei.
Ce va recomand eu, in primul si in primul rand, sa folositi o crema cu SPF cat mai ridicat, preferabil 50+ pe toata durata urmarii tratementului cu un produs care contine BHA. Pielea devine mult mai sensibila la razele soarelui si nu cred ca vreti sa agravati situatia de pe moacă.
Un alt sfat ar fi sa nu exagerati cu folosirea acestuia, cu speranta ca veti obtine rezultate mai rapide. Incepeti cu o exfoliere de 2-3 ori pe saptamana, o data pe zi. Apoi, incet-incet il introduceti in rutina voastra de zi cu zi, SPF-ul tronând voinic peste toate produsele utilizate.

***
Cand zic pudra de orez, ma gandesc la pielea alba, imaculata a gheiselor. Intotdeauna am fost pasionata de cultura asiatica, asa ca inevitabil am admirat si frumusetea gheiselor. Incepand de la costume, la tinută, accesorii, coafura si machiaj, fiecare detaliu este foarte bine pus la punct.
Aceasta pudra mi-a fost recomandata acum muuuulta vreme, dar daca nu am gasit-o prin plafar sau magazine, am dat-o uitarii. De cum am zarit-o pe site, am facut ochii cat cepele si in secunda urmatoare s-a auzit un "A mea esti!" destul de galagios. :)))
Cred ca 10gr este de ajuns pentru cateva luni bune. Nu imi trebuie decat putina pudra pe zona cu probleme, zona T, si gata machiajul.

***
Unul din produsele care m-a ajutat sa scap de acnee a fost pudra de argila de la Aslavital. De atunci si pana acum am mai incercat si argila rosie, si pe cea albastra, dar de argila verde n-am dat pe nicaieri de ea. Este o noutate pentru mine si abia astept sa vad ce poate. Voi ati folosit-o? Daca da, in ce combinatii?

***
Si daca tot v-am vorbit azi de Elemental, toate produsele au ajuns foarte repede la mine, semn ca stocurile lor sunt bine aprovizionate.
Daca ati avut rabdare sa cititi toata postarea, am si o surpriza pentru voi.
Elemental ofera unei fete un kit la alegere din cele doua disponibile: Kit pentru Gomaj de corp si Kit pentru Ulei de Frumusete. Am ales cu drag pentru voi aceste doua kituri pentru ca mi se par foarte utile, indiferent de anotimp.
Kitul pentru gomaj contine absolut tot ce va trebuie sa realizati o portie de 100 ml si inca una de 50 ml. Se regasesc urmatoarele ingrediente: uleiul de migdale dulci, emulsifiantul Olliva, glicerina vegetala, exfoliant samburi masline si migdale macinate, ulei esential de grapefruit, recipient Sobra, pahar termorezistent sticla Berzelius *imi aduce aminte de ora de chimie din scoala :))*, set lingurite de dozare si o spatula de laborator. Evident, kitul vine cu instructiunile de preparare si o punguta de hartie frumos decorata, in caz ca vreti sa oferiti kitul ca si cadou unei persoane dragi.
Al doilea kit botezat Ulei de Frumusete contine urmatoarele: ulei de Camelia bio, Squalan de masline, parfumant natural "Yassmin Tuberose" *i.e. Flori de Tiare*, seringa pentru dozare, flacon sticla Laura. Si din acest kit va ajung ingredientele pentru doua portii de frumusete.
***
Sa fac un rezumat: doua kituri la bataie, o singură castigatoare.
Ce trebuie sa faceti: sa dati Share pe Facebook acestui concurs si sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare: Ce produs de pe Elemental ati dori sa integrati in rutina voastra de ingrijire?
Poate sa fie untul de mango, uleiul de argan sau un kit din cele disponibile pe site. Sau chiar mai multe produse care va tenteaza.
Atentie va rog frumos pentru ca nu o sa ma repet: voi lua in considerare numai inscrierile care imi ofera un raspuns frumos articulat, nu unul sec, aruncat in scârbă de dragul concursului.
Comentariul trebuie sa contina link-ul catre distribuirea voastra lasata pe Public, numele cu care ati dat follow prin GFC/Facebook ambelor pagini si raspunsul la intrebare.
Daca doriti sa ma urmariţi si pe celelalte reţele de socializare, sa fiţi la curent cu ultimele noutati ale blogului, aveti tot ce va trebuie in sidebar.
Perioada concursului: 12-28 august 2015. Imi rezerv 48 de ore ca sa verific inscrierile si sa validez castigatoarea, care va fi aleasa printr-un program special dedicat concursurilor.
***
Cam asta a fost tot pe ziua de azi. In momentul asta e noapte la mine, asa ca imi beau limonada linistita, profit de linistea de afara, de vremea placuta si ma uit la A walk in the clouds. ❤

Have a lovely day!


LATER UPDATE: Sincer, m-a surprins numarul participantelor la acest concurs. De la sute, chiar mii de inscrieri la nici macar 20. . .  eh, e vara, eu am fost plecata in vacanta, voi ati fost plecate in vacanta. Asta sa-mi fie invatatura de minte si pe viitor nu voi mai organiza concursuri cand este vara. Lesson learned! :))
Fiind putine participante, mi-a fost usor de verificat inscrierile, iar castigatoarea aleasa cu List Randomizer este Mihaela Pojogu. Felicitari draga mea!!! Te voi contacta in cursul zilei de azi.

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!