21 December, 2014

Widgets

Summer Giveaway cu Whatever Eva wants si Kurtmann.ro

by Eva Luna No Comments


Hello lovelies ~
Am trecut asa fugar peste raspunsurile voastre de la concursul sponsorizat de Libris *care apropo, inca mai este activ*, si mi-au placut mult alegerile voastre. De la fiction, fantasy, psihologie, spiritualitate si gastronomie, un amalgam de alegeri frumoase. Toate raspunsurile voastre sper sa ajunga unde trebuie si sa vedem toate acele titluri si pe rafturile noastre.
***
Pentru azi am pregatit un alt concurs dragut, de data aceasta sponsorizat de Kurtmann.
Pentru cine este nou pe aici, Kurtmann este un magazin online tip outlet, iar pentru cine sta in Bucuresti, au si doua magazine fizice de unde puteti face cumparaturi.
***
Treaba sta in felul urmator: voi trebuie sa completati formularul de mai jos, si va rog frumos sa aveti grija cand imi lasati link-urile si adresa de e-mail. Trebuie sa dati Like ambelor pagini de Facebook si sa va abonati la postarile blogului, cat si la newsletter-ul celor de la Kurtmann. Distribuiti/Share concursul pe paginile voastre de Facebook *si va rog frumos sa dati share de pe blog, nu de pe FB*, apoi Follow prin GFC. Cinci lucruri de facut si gata inscrierea!
Pentru mai multe sanse in plus la extragere, pentru ca stiu ca va doriti acest premiu, puteti sa urmati si ceilalti pasi, dar nu sunt obligatorii. Pentru o alta sansa in plus, imi puteti lasa un comentariu pe blog spunandu-mi care este tinuta voastra preferata vara, cu link catre cel putin un produs de pe site-ul sponsorului.
Acestea fiind spuse, eu le multumesc frumos celor de la Kurtmann ca au dat okay-ul pentru acest concurs, iar voua va urez mult succes!

a Rafflecopter giveaway

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!