21 December, 2014

Widgets

Summer Giveaway cu Whatever Eva wants si Libris

by Eva Luna No Comments


Hello lovelies~
Stiu ca marea majoritate este plecata in vacanta, dar cine se pregateste intens de mare si soare asa ca mine, am pentru voi un concurs care stiu sigur ca o sa va placa.
Libraria online Libris va ofera un voucher in valoare de 50 RON in care va puteti cumpara cartile preferate de pe site, inainte sa plecati in vacanta. Cine si-a mai comandat carti de la ei, stiu ca livrarea se face cu viteza luminii.
Ei bine, nu stiu de voi, dar eu fara Kindle sau 2-3 carti paperback in bagaj nu plec nicaieri. De fapt, cine ma urmareste de ceva vreme, stie ca-s o mare iubitoare de carti si nu de multe ori m-am trezit cu "mai scoate nasu' din carti!". Hihih, niciodata! :))
***
Lasand la o parte gluma si iubirea mea pentru carti, am pregatit pentru voi widget-ul Rafflecopter unde va puteti inscrie la acest concurs. Tot ce trebuie sa faceti este sa dati Like paginilor de facebook Libris si Whatever Eva wants, sa Distribuiti/Share acest concurs ca sa se duca vestea peste mari si tari *atentie va rog cand imi lasati link-urile sa nu fie de pe la alte concursuri, da? :))*, sa raspundeti la intrebarea pe care v-am adresat-o, follow prin GFC si cam atat.
Restul sunt optionale, pentru cine mai doreste sanse de castig la extragere.
***
Ah, sa nu uit!!! Raspunsul la intrebare trebuie sa mi-l lasati obligatoriu ca sa va iau in calcul inscrierea. Sa nu-mi spuneti ca nu v-am atentionat sau ca nu ati stiut cum mi s-a mai intamplat si la alte concursuri, da?
Stiu ca sunt destule fete care iubesc lectura, asa ca eu va urez muuult succes!

a Rafflecopter giveaway


Va doresc o zi minunata fetelor si bafta la extragere!



0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.