21 December, 2014

Widgets

#OperatiuneaDemachierea a inceput! Nivea trimite agentii dupa voi!

by Eva Luna No Comments


A fost o zi lunga!
Hai sa mananc si eu putin.
Am terminat de mancat, dar trebuie sa-mi verific mail-ul.
Si Facebook.
Si Instagram.
Am inchis laptopul, dar am uitat sa fac ceva. Nu-i nimic. Tika-tika pe tableta. Hai sa ascult si putina muzica.
Am terminat. Ce obosita sunt.
 Hai sa ma intind putin pe pat, mor de somn!
...offfff, inca nu! Am uitat sa ma demachiez~
Cine se regaseste in monologul de mai sus? :))
Desi nu sar peste demachiere niciodata, cu siguranta mi s-a intamplat de nenumarate ori chestia asta. Sa fiu prea obosita sau prea . . .lenesa! sa ma demachiez. Nu mie rusine s-o recunosc pentru ca stiu ca si voi ati trecut prin asta, nu?
***
Ma uit la ceas si e aproape ora 10 seara, iar eu inca nu mi-am terminat treburile. De demachiat nici nu mai pomenesc. Mai am de tastat postarea asta, sa verific ceva, apoi sa mananc si eu, vezi Doamne cina, apoi demachiere, duş, şi direct la nani. Sau cel putin asta ar fi planul.
Oare in cat timp pot sa le rezolv pe toate? Nu-i bai. Am baut destul ceai negru si am mancat la ciocolata cat pentru toata luna. Energie avem, timp nu prea
***
Ati tot auzit azi de #OperatiuneaDemachierea! , dar ideea de baza, pe langa faptul ca veti primi si voi produse ...aaa, pardon! veti primi si voi niste agenti speciali de la Nivea, iar misiunea lor ar fi sa va usureze demachierea seara, dar si ziua.
Nu de multe ori m-am confruntat cu ideea fixa "nu ma demachiez pentru ca nu port machiaj".
E ca si cum as spune "nu vreau sa spal pantalonii astia negri pentru ca nu sunt murdari".
Stiu, e un exemplu ciudatel, dar la 10 p.m., dupa aproape 15 ore de tinut ochii deschisi si orbecăit pe unde am avut treaba, nu va asteptati la idei stralucite. A little understanding, please! :))
***
Sa revenim la subiectul de azi. Eu va propun un experiement. Daca va simtiti cu musca pe caciula la afirmatia de mai sus, iesiti afara, vedeti-va de treburi, iar seara, luati un servetel demachiant sau o discheta imbibata cu ce demachiant aveti voi, stergeti-va fata, apoi uitati-va sa vedeti ce ati "adunat" de-a lungul zilei pe fata.
Eeeeeh~
Mai sariti voi peste pasul asta important? Demachierea este la fel de importanta pentru mine, cum este si aplicarea unei creme cu SPF cat mai mare.
Dar asta e o alta poveste pe care o vom dezvolta in zilele urmatoare. Acum sa va spun pasii pe care ii parcurg eu in fiecare seara.

Pasul 1 - Demachiant Bifazic Double Effect
Mereu incep cu ochii. Iau o discheta demachianta, torn putin bifazic pe ea, apoi o pun pe ochi si o las cateva secunde. Machiajul a fost indepartat in doi timpi si vreo 4-5 miscari. Important: nu apasati si nu trageti de piele in stanga si in dreapta. Va asigur ca machiajul se poate indeparta si fara sa va torturati zona ochilor. Uitati-va si la ingrediente sa nu aiba multi iritanti, alcool sau mult parfum.
Pretul recomandat este de 16.08 RON.

Pasul 2 - Servetele demachiante 3 in 1 pentru ten mixt si normal
Dupa ce am terminat cu ochii, trec frumusel la servetelele demachiante *care sunt foarte imbibate apropo*, si incep sa indepartez gletul amestecat cu praful si sebumul adunat de-a lungul zilei. Oh the joy!
Pretul recomandat este de 13.94 RON.

Pasul 3 - Apa micelara delicata 3 in 1
Ca sa fiu sigura ca nu mai am nici o urma de scliparici sau alte bazaconii, mai iau o discheta, torn putina apa micelara si incep sa sterg fata usor, fara sa apas. Nu uitati si de gat!
Apropo, pe caldura asta chiar nu vreau sa mi se strice vreun produs, asa ca majoritatea lotiunilor, cremelor, chiar si fondul de ten, rujurile si gloss-urile, au raftul lor special in frigider. Fac asta in fiecare an, si in fiecare an bombane maman ca pe raftul ala trebuie sa stea mancarea, nu cosmeticalele mele. Eh, glumeste, ma tachineaza, zice ca a ajuns sa manance rujuri la micul dejun, si sa bea ape micelare sa se racoreasca. Acum imi dau si eu seama cu cine seman la tachinari. :))
Pentru cine ma urmareste de ceva vreme, stie ca am repetat de nenumarate ori ca am tenul sensibil. O chestie pe care am observat-o inca de la primele utilizari ale unei ape micelare, pentru ca nu sunt la prima sticla de Nivea, este ca usor-usor incepe sa calmeze pielea daca este iritata, daca va mananca sau va ustura.
Cam atat am avut de raportat in privinta acestui produs.
Pretul recomandat este de 18.92 RON.
Ca tot am vorbit de demachiere, sa nu uitati sa va demachiati si dimineata, inainte sa va aplicati machiajul, dar si seara, ca sa dati jos tot ce ati adunat pe timpul zilei.
***
Care este produsul preferat de demachiat de la Nivea?

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.