21 December, 2014

Noutati in teste: Cosmetic Love, Libris, Elmiplant, Nivea, Golden Rose

by Eva Luna No Comments


Luna iulie a adus cu ea multe noutati in online, dar si in offline. Pe langa bizi life, 4 ani de blogareala si new goodies, vremea asta torida si-a spus cuvantul aproape in fiecare zi. Simt cum mi se scurg ani din viata cand ma uit la termometru si vad aproape 40 de grade.
In ultima zi a lui cuptor, adica azi, a ploua nitel si paaaarca-parca simt si eu ca respir. Si pomisorii din gradina blocului cred ca zic si ei saru'-mana pentru gura asta de racoare.
Lasand vremea la o parte, v-am tot aratat sneak-peak-uri din coletele primite luna asta, si cum ce-i pe acolo? ce-ai primit?, iata ca m-am mobilizat si am terminat postarea.

Saptamana trecuta a inceput in forta cu Nivea si #operatiuneademachierea, si fiti linistite lovelies, toate blogurile care au participat la aceasta campanie vor reveni cu detalii in curand.

Elmiplant ne pune in miscare si ne ajuta sa trisam putin cu gelul-crema remodelator. Revin cu impresii!

De pe Libris mi-am ales asa: primele doua volume din seria The Shannara Chronicles, serie pe care o putem vedea incepand din luna ianuarie 2016. Am vrut sa citesc repede cartile, inainte sa-mi fac o parere despre serial, care apropo, are si un trailer care arata destuuul de bine.
Seria asta rivalizeaza cu lumea creata de Tolkien. If you're a fan, you're gonna love it! Abia astept sa citesc cartile, dar va spun de pe acum: nu imi plac DELOC copertile!!! Nu stiu ce a fost in capul lor cand au publicat cartile asa, dar fie ...nu judec o carte dupa coperta.
Urmatoarele pe lista sunt: O toaleta a la Liz Taylor de doamna Rodica Ojog-Brasoveanu, Haruki Murakami - Kafka pe malul marii, plus o lectura usoara care s-o dau gata in cateva minute pe plaja, La shopping si nu regret de Marjorie Hillis.
Ultimele trei vin cu mine in vacanta, plus Kindle-ul, iar cele doua raman acasa pentru ca sunt destul de voluminoase, aproximativ 800 de pagini.
Voi ce carti preferati sa cititi vara?

***
Apropo de carti, si voi puteti castiga un voucher oferit de Libris. Concursul inca este activ, plus inca unul unde puteti castiga un voucher oferit de Kurtmann. Numai sa cititi cu atentie cerintele pentru ca nu vreau sa descalific pe nimeni!

De la Golden Rose au sosit urmatoarele bunatati: un fond de ten Perfect Finish Liquid Foundation. Ca prima impresie, e okay. Are oarecum un finish mat pudrat, iar acoperirea este medie. Nuanta pe care mi-am ales-o are un subton rozaliu, dar cu putina pudra se rezolva. Rujul din gama Velvet Matte este superb, abia astept sa va arat nuanta.
Doua oje super dragalase, minione, una nude, alta scliparicioasa, plus doua oje din Gama Express Dry. Normal ca trebuia sa aleg si ceva albastru, nu? :))

Din partea Cosmetic Love cu care am mai colaborat in trecut, au sosit urmatoarele bunatati: Beauty Shot Face Blur de la Etude House *brandul meu favorit*, Innisfree Long Wear Cushion in editie limitata, Precious Mineral Any Cushion Pearl Aura refill, Proof 10 Eye Primer, ambele de la Etude House, si ultimul se numeste The Style Magic Eyechange de la Missha. Abia astept sa va vorbesc despre el pentru ca este multifunctional in primul rand, exact cum imi place mie. Si in al doilea rand, nu stiu decat alte doua produse asemanatoare pe piata. Deci, noutaaati!  ^_^
***
Cam asta o sa vedeti pe blog in urmatoarele saptamani. Aaah, era sa uit! In coletul de la Kurtmann nu va arat ce mi-am cumparat pentru ca voi posta un outfit in curand. I can't waaaait! ^_^
***
Sper ca v-au placut produsele si daca vreti mai repejor un review la ceva anume, just let me know~

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.