21 December, 2014

Widgets

essence 29 #paradise - the oil slick -

by Eva Luna No Comments


N-am de zis prea multe azi, doar ca ador nuanta asta! O ador!!!
Este exact dupa sufletelul meu: putin albastru, putin teal, putin verde, si pe alocuri un pic de argintiu metalizat. Asta daca vrea ea!
Cand am vazut-o prima data, am suspinat adanc, de parca mi-am vazut alesul inimii iesind din adancul marii. Ce-o fi cautat acolo, numa' el stie. Cert este ca m-am indragostit iremediabil si irevocabil de oja asta.
Mai simplu de atat nu pot sa explic!




Vestea buna este ca inca mai puteti gasi oja asta online pe 1001 cosmetice sau prin magazine.
Vestea proasta este ca in curand va fi intrerupta comercializarea ei.
O alta veste buna ar fi ca puteti gasi dupe pentru oja asta. Aici ma refer la Chanel Azure, China Glaze Unpredictable sau essence Road Trip 03 I don't care, i love it!
***
Ei  bine, ce parere aveti de minunatia asta? Daca v-ati indragostit si voi de ea, imi pare rau, dar eu nu impart nimic. Hihih, a mea e! :))

Ca intotdeauna, astept cu drag parerea voastra!
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!