21 December, 2014

Widgets

Thursday mani: space queen engaged

by Eva Luna No Comments


Ineluse, logodne, sclipareli . . .stati linistite, inca n-am facut pasul acela :))
Dar de cand am vazut oja asta cu efect satinat/perlat, am zis ca este absolut PERFECTA pentru sezonul acesta al nuntilor.
Stiu ca este multa alergatura: rochia perfecta, machiajul, oja, pantofii perfecti, toate trebuie sa se imbine frumos si sa ne reprezinte cel mai bine. Cum n-am fost niciodata adepta unghiutelor french, o manichiura nude mi se pare cea mai eleganta pentru o astfel de ocazie.


Mai intai am aplicat pe unghii essence base coat, apoi a urmat un strat de essence The Satin 35 engaged. Am asteptat sa se usuce un pic, apoi a urmat al doilea strat. Daca aplicati imediat al doilea strat, se vede tare urat, cu dâre.
Okay, dupa ce s-a uscat toata nebunia, am luat aparatul si am trecut imediat la poze ca sa ii puteti observa finish-ul semi-mat, perlat.
Din gama asta am mai incercat si alte nuante, dar engaged mi se pare un pic mai groasa. Trebuie aplicata in straturi subtiri, altfel riscati sa va apara bule de aer.


Dupa ce am terminat cu #gelnailpolishselfie pentru voi, am aplicat un strat de essence 06 space queen. Merge lasat si asa, glitter-ul nu agata, dar eu am vrut sa le testez rezistenta, asa ca am aplicat si un strat de essence top coat. De sarit pe la colturi, nu prea sare. In schimb, dupa vreo sase-sapte zile, se toceste la varfuri. De indepartat toate straturile astea de oja, folositi dizolvantul vostru preferat si in doi timpi si trei miscari, ati scapat de toate. Se indeparteaza chiar foarte usor, nu va chinuiti cu sclipariciul.





Ei bine, ce parere aveti de manichiura de azi? Ca intotdeauna, astept cu mare drag parerea voastra, si daca doriti sa continui si cu un machiaj pentru mirese, poate si o coafura draguta, puteti sa imi lasati mai jos un comentariu, iar eu postez cu placere.
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.