21 December, 2014

Widgets

Thursday mani: spring flare

by Eva Luna No Comments


Incep postarea de azi cu scuzele de rigoare: manichiura de joi a devenit manichiura de vineri.
Nuuuuu, glumesc! N-am putut sa postez nimic ieri pentru ca nu m-am simtit bine deloc, dar azi sunt mai okay, asa ca repede fuguţa la tastat.
Inspiratia: pomisorii care au prins curaj sa inverzeasca si sa infloreasca, soarele care isi face de cap in continuare, ba' se ascunde, ba' ne omoara de caldura *ce anotimp o fi si asta ca primavara nu-i!*, o oja care efectiv am uitat cat de frumoasa este si . . .floricele.
Nimic special, dar e vesela, exact asa cum imi place.
Am luat repede un buretel si am facut un degrade cu doua oje *am scris mai jos tot ce am folosit*, am aplicat un strat de top coat, apoi floricelele de la KillyS. Ce observ eu este ca in poze apar foarte pixelate, dar in realitate, nu se vede chiar atat de rau, mai mult scliparesc in soare.
Mi-ar fi placut sa mai lucreze un pic la ele si sa le faca ca lumea *cacofonie, yey!*, pentru ca aparatul foto este tare afurisit si prinde si cel mai mic firicel.
Deci, am zis: se vad frumos la lumina naturala, dar in poze apar foarte pixelate.
KillyS, do something about that pentru ca persoanele cu doua maini stangi *da, eu eu!* si care nu se pricep la pictat pe 2 cm de unghiuta, isi indreapta privirea spre stickere sau water decals.
Mare branza, iei de ici, pui colo şi gata şmecheria!
Voua vă place ce a iesit? Nu-i asa ca portocaliul/coralul ăsta merge de minune cu galbenul ales? Daca aveam o placuţă cu niste spicuri de grau, ştampilam niste buruieni si parca eram intr-un camp agricol. Uite Doamne ce imi bâzâie mie creierul . . .numa' buruieni nu-mi mai lipseau! :)))




Ce am folosit: / What did i use:
KillyS Regenerating Base Coat
Avon Nailwear Pro+ - Lemon Sugar
a sponge
KillyS Professional Nail Art
Glitter Gal Australia - Gloss Boss top coat


Astept cu drag parerea voastra despre unghiute~

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!