21 December, 2014

Widgets

Thursday mani: pastel fun

by Eva Luna No Comments



In primul si in primul rand, Hristos a Inviat dragele mele!
Zilele astea am avut un noroc de vreme buna, insorita, calda, si cred ca toata lumea a iesit din casa. Parcurile erau pline ochi cu bebelusi, catelusi, prichindei, puradei, bunicuti si cupluri, peeeeste tot pe unde te uitai, dadeai cu nasu' peste vreo creatura.
Eu sper ca ati petrecut sarbatorile pascale alaturi de cei dragi, ca v-ati relaxat si v-ati incarcat bateriile, ati dat un reboot si acum sunteti gata de treaba.
Despre manichiura de azi ce pot sa va spun: bulinute :))  Se pare ca mi-a revenit cheful de bulinute jucause pentru ca deja sunt la a . . .treia?! manichiura cred. Va rog sa-mi scuzati mania, dar nu cred ca o sa ma mai tina mult. Sper ca de saptamana viitoare voi schimba nitel placa pentru ca deja m-am pricopsit cu o rutina, iar rutina intotdeauna plictiseste. Cel putin pe mine ma plictiseste.
Da' nu-s dragute si bulinutele astea? Cui i-ar fi dat prin cap sa combine pastelul cu neonul? Mie, normal :)) Imi place ce a iesit. E simpla, dar de efect.
Aaaaa, era sa uit. Scuzati va rog diferentele de lumina din poze. A tot iesit si s-a tot bagat soarele dupa nori, asa ca n-am avut ce face. M-am simtit ca tipul ala care alerga dupa raţuşcă >daca nu stiti parodia dupa instagram, click aici ca sa va luati portia de ras<
Da' nu-i bai, puteti vedea cum arata manichiura in lumina normala, si cum arata direct in soare *asta sunt eu, incercand sa caut o scuza plauzibila*. Sper ca mi-a iesit treaba.




Ei, ce spuneti? Aye sau nay la bulinute jucause?
Astept cu drag parerea voastra~
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!