21 December, 2014

Liquid Palisade - the cure for messy manicures - review

by Eva Luna No Comments

starting from L to R: link, link, link, link, link, link, link, link, link

Trebuie sa recunosc ca am cautat multa vreme numele acestui produs pentru ca il tot vedeam prin diferite tutoriale, dar nu era trecut si ce anume s-a folosit. Okay, m-a cam scos din pepeni chestia asta! :(
Intr-o zi, cand rasfoiam blogurile preferate, am dat peste o postare in care era mentionat si acest Liquid Palisade. Va dati seama ca eram in al noulea cer cand FINALLY!!! am avut si un nume pentru necunoscuta mea.
Adica, e usor sa cauti ceva pe Google in ziua de azi, dar cand nu stii ce anume cauti si tastezi cuvinte cheie si iti apar numai dracovenii, numai ce ai tu nevoie nu, deja te apuca nervii!
Hai sa n-o mai lungesc atat si sa va spun despre ce este vorba.

Liquid Palisade: Easy Peel Polish Barrier
Where to buy /  De unde il poti cumpara : from kiesque.com
Current price / Pret actual : $22 / aproximativ 85 ron
Color / Culoare : lavender, with a little bit of shimmer / o nuanta de lavanda tare draguta, cu putin shimmer
Amount / Cantitate : 9 ml
Texture / Textura : liquid when it's wet, rubbery-latex when dried / lichida, iar cand se usuca, devine un latex foarte usor de indepartat
Package / Ambalaj : the bottle is made from a hard, transparent plastic / sticluta este confectionata dintr-un plastic transparent

What is liquid palisade?
"A liquid, paint-on barrier that covers and protects fingernail cuticles from polish mishaps. (You peel off after you polish!)
Liquid Palisade also creates the perfect French Manicure or custom nail art design. Apply Liquid Palisade to nail where you do NOT want polish. Apply polish as usual. Peel off Liquid Palisade revealing desired french-tip or nail art pattern."

RO: Tinand cont ca in ultima vreme m-au pasionat mult ojele, am avut destul timp sa testez produsul asta si sa-mi fac o parere zdravana despre el.
Liquid Palisade este un lichid, care in contact cu aerul *aprox. 10-15 sec* , se usuca si devine . . .latex. :)) In timpul asta, puteti sa-l aplicati pe toate degeţelele, mai exact pe cuticule, apoi va dati cu lacul de unghii, luati o penseta sau puteti folosi direct degetul, dezlipiti latexul, asemenea unei masti de faţa peel off, si gata manichiura. Oja a ajuns numai unde trebuie, si nu pe cuticule sau pe langa unghie. Exact asta am facut si eu inainte sa ma apuc de fiecare manichiura, si n-a mai fost nevoie sa curat eventualele greseli cu o pensulica sau un betisor de urechi inmuiat in acetona. Super simplu si-am iesit si ieftin cu timpul.
Pe site-ul lor spun ca sunt aproximativ 50 de utilizari intr-o sticluta, iar eu mi-am schimbat oja de cel putin 20-25 de ori pana acum, si numai un sfert din sticla s-a consumat. Okaaay, mai primeste inca un punct in plus dracovenia asta pentru ca la pretul destul de piperat pe care il are, aveti ceva timp din el.
Dar sa trecem si la negative. Bine, nu-i chiar un negativ, depinde de parerea fiecaruia acum. Fiind un produs care printre altele, contine si latex *aviz persoanelor alergice*, va dati seama ca trebuie sa lucrati foarte repejor cand il puneti in jurul cuticulelor. Acest lucru fiind spus, lichidul din sticla vad ca nu s-a uscat deloc, dar ce mai ramane pe baţul pensulei, da. Nu-i bai, pentru ca atunci cand se aduna cate o bobita, doua sau trei, o puteti dezlipi foarte usor cu degetul/penseta si gata, problem solved. Problema e sa nu se blocheze pensula in sticluta! Deci, atentie sa nu se adune prea mult produs!
Producatorii ne mai spun ca acest lichid minunat mai poate fi folosit si pentru crearea modelelor pe unghii, pentru o manichiura french sau una moon. Eu am incercat-o pentru un french si a mers şmecheria, idem si pentru cea moon. Pentru un model mai complicat, trebuie sa ai o mana foarte steady, altfel liniile trasate for iesi foarte groase. Yep, that happened to me!
Ultima manichiura pe care am postat-o, spring flare, am incercat sa fac un gradient dragut, si sper ca mi-a iesit. Okay, deci va dati seama ca buretelul face o nebunie pe deget. In ochii mei, gradientul si water marble sunt cele mai messy tehnici care exista. Sunt frumoase, mult prea frumoase, dar foarte multe femei renunta la ele din cauza nebuniei care se afla pe langa unghie. Tehnica + curatatul ia o gramada de timp, timp pe care multe dintre noi nu prea il avem la dispozitie.
In afara de problema cu pensula blocata, altceva n-am de raportat.


Ati folosi acest produs la manichiurile voastre?
Astept cu drag parerea voastra.
Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.