21 December, 2014

Widgets

Thursday mani: inspired by my handmade pendant

by Eva Luna No Comments


In stanga mea arde linistita o lumanare parfumata Yankee Candle, iar in dreapta am ceşcuţa mea aka Butelcuta preferata cu ceai Cream Fantasy de la Basilur. Langa ea sălăşluieşte un platou cu chec proaspat scos din cuptor, care abia asteapta sa fie bagat in seama. Deja imi ploua in gura de la miros asa ca postarea v-a fi destul de scurta.  :))
Pe fundal se aude o melodie care ma amuza teribil, va las clipul mai jos sa va binedispuneti si voi.
***
Ultima data cand am scris pe blog a fost pe 31 ianuarie, apoi a urmat o perioada incarcata si n-am mai avut timp de tastat. Nu pot sa nu precizez mesajele dragute primite pe facebook pentru ca m-am bucurat sa stiu ca sunt si fete care "Hei gagica, esti bine?" sau "Mai da un semn femeie ca doar n-ai plecat in spatiu!" :)))))
Poti sa-ti faci prieteni oricand, dar sa ai grija de acele legaturi e mai greu. Cand ai mai multe lucruri in comun si majoritatea neuronilor functionali, eu zic ca se poate. That makes me happy!  :)
***
Blogging.
Nu-i bai, se reia activitatea pentru ca imi lipseste tare mult scrisul.
Azi va prezint o manichiura colorici. Tehnica e aceeasi ca cea de aici, doar ca e pe orizontala. Inspiratia a fost un pandantiv pe care culmea, tot eu l-am facut acum . . .un an parca?








Aici e melodia cu pricina. In privinta videoclipurilor coreene, am renuntat de multa vreme sa le mai inteleg. E o totala nebunie colorata, asa ca nu poti sa nu zambesti.
Enjoy!  :)


Ca intotdeauna, astept cu drag parerea voastra despre unghiute. Pe mine ma duc cu gandul la mare.
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.