21 December, 2014

Widgets

Ganduri la inceput de an

by Eva Luna No Comments


Vad prin blogosfera romaneasca si cea internationala multe postari gen New Year Resolutions sau New Year, New Me Bullshit, Let's all hold hands and sing a jolly song tralalala la la la. . .
Well, it's a new year indeed. But i'm the same old me, trying to be a better person every day.
Multe nu s-au schimbat intr-un timp atat de scurt si nici nu se v-a schimba vreodata atat de repede. Intotdeauna am fost de parere ca daca vrei cu adevarat ceva, trebuie sa muncesti pentru acel lucru.
Nu ati observat si voi ca daca primiti ceva pe de-a moca, *cadourile daruite din suflet nu se pun*, parca nu este pretuit la fel de mult ca un lucrusor pentru care chiar ati muncit ceva vreme sa-l obtineti? Mandria si fericirea pe care o simti atunci cand ai reusit ceva prin fortele proprii este de neegalat.
La fel si fericirea pe care o simti atunci cand ii faci cuiva ziua mai buna. Uneori, o vorba calda, venita de la corason, chiar conteaza pentru o persoana care are moralul la pamant. Zic asta si din proprie experienta.
Cei care ma cunosc personal, stiu ca nu sunt deloc fata draguta pe care o vedeti in postarile tip makeup. Imi place sa rad, imi place la nebunie sa fac oamenii sa rada cu lacrimi, sa le descretesc fruntea, sunt foarte expresiva si ma stramb destul de mult, vorbesc intr-un anume hal incat te umfla rasul doar ascultandu-mi vocea. Cuvintele mele sunt intotdeauna insotite de gesticulari si sunete caraghioase. I'm a dork and i like it!
Si cu toate astea, multe persoane care nu ma cunosc, la prima vedere au impresia ca sunt fitoasa. Poate o fi de vina faptul ca sunt inalta sau moaca mea pare fitoasa din nastere. Well, there's nothing i can do about that lads :)))
Quick tip people: in loc sa şuşotiti vrute si nevrute, mai bine ati intra in vorba cu acea persoana "fitoasa" ca sa va convingeti singuri care, ce si cum sta treaba cu ea.
Si faptul ca vocabularul meu de zi cu zi este pe jumatate engleza, un sfert romana si un alt sfert japoneza, nu ajuta deloc in privinta "fiţoşeniei" :)))
De ce vorbesc asa? Pentru ca intotdeauna mi-au placut limbile straine si imi doresc sa invat cat mai multe.
Si cum repetitia este mama invataturii . . .
Girls, never practice until you get it right, practice till you can't get it wrong!


***
Acum ceva vreme, in timp ce navigam pe Pinterest, am dat peste un citat care mi-a ramas intiparit in minte:
Be careful, this world is full of ass kissers and empty people with pretty faces and nice clothes.
Well ladies, chiar daca aveti o stare materiala buna si va puteti cumpara cand aveti chef haine "dă firmă" sau proaspat scoase de pe catwalk, stilul nu-l puteti cumpara never ever dot com. Nici prietenia celor din jur, nici decenta, nici bunul simt, nici compasiunea, nici macar dragostea.
Atat de multe lucruri bune s-au intamplat in ultima vreme, dar in egala masura, am avut parte si de nesimtire si cuuuulmea, din partea persoanelor de afara, pe care nu le cunosc. Pana si la paine am dat peste o "cucoana" care pur si simplu m-a socat cu tupeul si nesimtirea ei.
Well lady, you may drive an expensive car, wear pretty clothes and have your wallet filled with money, but you're colder than ice.
O alta chestie pe care am observat-o in jurul meu: oamenii care nu sunt prea înstăriti, daruiesc mult mai mult celor din jur, atat material, cat si sufleteste, decat persoanele care au de unde sa dea. Ba din contra, chiar sunt zgarciti.
Ironic, nu? :)))
***
Trebuie sa pun pe On Hold gandurile pentru ca m-am intins destul de mult. Si cand ma gandesc ca am vrut sa scriu maxim 3000 de cuvinte in postarea asta :)))
De asta zic eu mereu ca planurile sunt inutile. Daca te apuci sa planifici in detaliu anumite chestii, la final ai sa constati ca n-a mers nimic according to plan. Poate rezultatul este exact asa cum ti l-ai dorit, dar pasii pe care i-ai parcurs ca sa ajungi la destinatie, sunt total pe langa planul initial.
Just go with the flow and enjoy the ride. It may be bumpy, you may fall and fall again, but that's the beauty of the ride. It was an adventure, you lived, you learned things and what's more important, you learned that you have the will and strength to get up no matter how hard that is.
Hahah, ce v-am zis eu mai sus? Amestec limbile straine cum amestec ciorba :)))
Va asigur ca nu o fac intentionat si nici n-am sa corectez cum fac de obicei la alte postari. Dupa cum o zice si titlul, astea au fost ganduri venite de la Eva, the human, not the blogger.
De la Eva exact asa cum vorbeste si cum gandeste ea. ;)




Daca ati dat click pe aceasta postare si ati citit tot ce am scris mai sus, ma bucur foarte mult.
Nu astept comentarii, nu astept sa ma contraziceti, nu astept absolut nimic. A fost doar o postare de inceput de an, fara New Year Resolutions and all that pretty jolly shit.
Dupa cum puteti observa, am bagat in postare si poze cu un spumant/gel de dus, plus o agenda tare draguta de la L'Erbolario.
De ce? Pentru ca organizam impreuna un concurs. De-aia.
Spumantul face parte din noua gama Accordo Arancio si are extracte de mandarina, portocala amara si lampion chinezesc (cunoscute si sub numele de fructe de physalis)
Mai pe scurt, miroase tare bine, iar aroma predominanta este cea de portocala.
Poate fi folosit si ca gel de dus, si ca spumant. Eu il folosesc pe post de gel de dus pentru ca nu face prea multa spuma, iar cand ies din baie, las in urma mea numai portocale :)))
Ce spuneti? V-ati dori un gel de dus si o agenda dragalasa? Are pe fiecare pagina cate o floare, un fruct sau o pasare, tematica fiind tot vintage ca si pe ambalajul produselor.
Perioada concursului:  4- 19 ianuarie 2015.

a Rafflecopter giveaway



Va astept inscrierile cu drag si va urez un an nou mai bun,
plin de fericire, de sanatate si de reusite, atat personale cat si profesionale!
Va urez bunatate in suflet, vointa sa mergeti inainte, putere sa luptati pentru ce va doriti,
prieteni adevarati si familia mereu alaturi!
LA MULTI ANI DRAGELE MELE!

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!