21 December, 2014

Noutati Oriflame - noiembrie 2014

by Eva Luna No Comments
Trebuie neaparat sa incep cu OMG~ cat de dragalasa e cutiuta Tender Care~
Stiti doar ca am o maaaare, mare slabiciune pentru cutii si ambalaje dragute!
Luna noiembrie ne aduce multe noutati de la Oriflame si n-am rezistat. A trebuit sa le dedic o postare si sa vi le prezint pe rand.
Adica, ati vazut cutiuta, da? :))
Costa 39.99 lei si cu siguranta o sa ma cadorisesc mai devreme.
O alta noutate este apa de parfum Possess care captează senzualitatea provocatoare a Cleopatrei, ale cărei farmece i l-au adus pe Marc Antony la picioarele ei. Împletit cu note irezistibile de ylang ylang, acest parfum sexy şi efervescent nu poate trece neobsevat, întrucât surprinde vraja hipnotică a atracţiei.
Tot ce mi-a ramas in minte: Cleopatra si senzualitate. Yep, sounds good to me!

Oje! 'nuff said.
Le gasiti la minunatul pret de 9.95 lei.

Oja Baroque Lacque Brilliance Giordani Gold - pret 17.99 lei
Top coat Very Me Graffitti - 9.99 lei
Baza pentru unghii Very Me Graffitti - 9.99 lei

Gama True Perfection
Crema hidratanta de zi si de noapte la pretul de 44.99 lei
Ser pentru fata imbogatit cu Complexul Instant Glow si extract de arbore de matase persan. Pret 54.99 lei.
Iluminator cu efect de improspatare pentru zona de contur a ochilor. Pret 31.99 lei.

Oiteeeee~ cat de adorabila poate fi canita cu oite? Raspuns: FOARTE! Va place?
Este din ceramica si poate fi introdusa si in cuptorul cu microunde sau masina de spalat vase. Pretul este de 19.99 lei. Papuceii Sheep ii puteti cumpara la doar 27.99 lei.
***
Suportul de bijuterii costa 25.99 lei, iar spumantul de baie Now Let's Celebrate 12.99 lei.
***
Acea lanterna imi aduce aminte de copilarie. Si pe vremea mea se gaseau minunatii de genul, erau chiar foarte populare. La fel si laserul acela rosu cu mai multe capete, daca mai tineti voi minte. Si tamagotchi-ul. Vaaaaai, cat de mult mi-ar placea sa ma joc cu unul!!! Pacat ca nu se mai gasesc :((((
***
Acum e frig afara asa ca trebuie sa avem grija de pielea noastra pentru ca se usuca foarte repede. Crema hranitoare pentru fata Essentials costa 12.99 lei, masca hranitoare 2.99 lei, si balsamul pentru buze cu ulei din nuca de Macadamia 7.99 lei.

Tusuri colorici
Pretul lor este de 8.99 lei.

Creioanele contur pentru ochi kajal The One, disponibile in 3 nuante costa 16.99 lei.

Nu se putea sa nu va arat si cateva bijuterii. Eu le-am ales doar pe acelea care mi-au placut tare mult.
Colier Madeleine Pearl - 29.99 lei
Ceas Madeleine Pearl - 89.99 lei
Brosa & Colier Sheep - 18.99 lei
Colier Front and Centre - 44.99 lei
Plic Possess - 54.99 lei

All you need is faith, trust and a little bit of pixie dust
Si in incheiere: Tinker Bell. Favorita mea!
Mi-am mai exprimat o data iubirea fata de zane si in special, Tinker Bell in postarea de aici.
Sapunul costa 4.99 lei, spuma de baie 12.99 lei si Apa de toaleta Disney Fairies 19.99 lei.
***
Sapunul cu mar si scortisoara trebuie sa il am. TREBUIE!!! Costa numai 3.49 lei, si crema de maini 6.99 lei.

Gata. Am terminat. Mai sunteti pe aici? N-ati adormit? :)))
Pe ce produse ati pus ochii? Cat de mare o sa fie paguba in portofel?

Astept cu mare drag alegerile voastre!
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.