21 December, 2014

Widgets

Machiaj complet cu 100 lei

by Eva Luna No Comments


Partea buna cand esti racita cobza: faci o gramaaaada de lucruri pe care de obicei, nu ai avea timp sa le faci
Si pe langa "lucrusoarele" astea terminate *YAY ME!*, am rasfoit la bloguri si am descoperit unele noi care mi-au placut mult. Dar pentru asta, am pregatita o alta postare ;)

Cat despre cea de azi, sunt sigura ca ati mai vazut "leapsa" asta prin blogosfera noastra si pentru asta dam vina pe Dara. Am vrut si eu sa o fac si spre surprinderea mea, am depasit suma de 100 lei cu vreo 50 lei. Bine, era 47.5 lei. Mdaaa~ dam din cap si mai scotocim nitel prin cutii si portfarduri ca sa ma incadrez si eu in suma asta. Si mi-a reusit! Si mi-a mai ramas si bani! Mama, ce mandrie pe capu' meu, va dati seama?

Hai sa iau produsele pe rand, sa nu ne zapacim:
  1. Holika Holika Petit BB Cream - Clearing - unul din favoritele mele, review aici. Pret 34 lei.
  2. Golden Rose Silky Touch pudra compacta - descopar din ce in ce mai multe produse bune de la Golden Rose. Pudra este atat de fina si nu imi incarca tenul deloc. Sa-mi spuneti daca doriti un review la ea. Pretul este de 12 lei.
  3. Essence Eyebrow Stylist Set - Sa nu uitam de sprancene, da? Setul asta nu mai are nevoie de introducere, e deja mega-super-hiper cunoscut. Pret 14 lei.
  4. Creion dermatograf ADA - mi-am luat cateva de pe 1001cosmetice pentru ca pe la mine nu prea dau de ele. Sunt cremoase, super pigmentate, nu imi zgarie pleoapa, pretul e de 1.5 lei. Ce sa le mai ceri? :))
  5. Essence 3D duo eyeshadow 11 Irresistible Fox-Trott - am ales aceste nuante tocmai pentru ca pot fi folosite si pentru un look simplu de zi, dar si pe post de blush daca dati cu pensula usor peste cele doua nuante. Pretul este de 12 lei.
  6. Miss Sporty Lash Milionare Mascara Black - imi place pentru ca imi da volum si nu-mi lipeste genele. Este un rimel bunicel pentru pretul lui de numai 12 lei.
  7. Nivea Fruit Shine Cherry - e un all time favorite. Imi simt buzele hidratate, are gust bun si da si o nuanta frumusica buzelor. Costa doar 8 lei.
Acum tragem linie si totalul este deeee *drumrolls* . . . 93.5 lei.
Ehe, asa mai merge.

Ei bine, acestea au fost produsele alese de mine.
Voi ce ati alege?
Va astept cu mare drag parerile!
O zi minunata dragelor!
Hugs & Kisses,
Eva. (◠‿◠)✌
- See more at: http://whatever-eva-wants.blogspot.ro/2014/10/notd-lets-bring-back-summer.html#sthash.pEBtynPi.dpu
Va astept cu mare drag parerile~
Have a lovely day!
Va astept cu mare drag parerile!
O zi minunata dragelor!
Hugs & Kisses,
Eva. (◠‿◠)✌
- See more at: http://whatever-eva-wants.blogspot.ro/2014/10/notd-lets-bring-back-summer.html#sthash.pEBtynPi.dpuf
Va astept cu mare drag parerile!
O zi minunata dragelor!
Hugs & Kisses,
Eva. (◠‿◠)✌
- See more at: http://whatever-eva-wants.blogspot.ro/2014/10/notd-lets-bring-back-summer.html#sthash.pEBtynPi.dpuf


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.