21 December, 2014

Widgets

Green Sugar - Zahar verde - Dulce natural

by Eva Luna No Comments

Green Sugar sau mai pe romaneste: Zahar Verde

Nu va speriati, zaharul acesta nu este verde si nici nu a fost adus de pe planeta mini-martienilor. Este doar un zahar bio cu zero calorii si zero indice glicemic. Este 100% natural si este obtinut din extract uscat din frunze de Stevia (Stevia rebaudiana) si eritritol.
Mai sus am zis doar, nu?
Hai sa incerc sa va schimb parerea si sa scoatem acel doar din fraza.
Pe langa faptul ca are aceeasi putere de indulcire cu a zaharului, este recomandat si diabeticilor, persoanelor cu sindrom de colon iritabil si colita de fermentatie.
Alte beneficii asupra organismului: mentine echilibrul glucozei in sange, stimuleaza secretia de insulina, regleaza tensiunea arteriala si stimuleaza activitatea cerebrala.
Chiar daca il folositi la prajituri sau alte preparate, promite sa nu modifice gustul.
Scade pofta de dulce si de mancare asa ca, aviz prichindeilor: nu produce carii! ;)


Nu stiu ce obiceiuri aveti voi pe timp friguros si ploios, dar eu ador sa ma rasfat cu mere coapte. Da, da! Ati citit bine. Putin zahar si putina scortisoara pe deasupra si se umple casa de un miros, mai ca iti vine apa in gura de la el :))
Sa va mai spun si de placinta cu dovleac?
Placintarul se afla printre favoritele mele toamna/iarna pentru ca pot face ceva rapid si dulce la cuptor, pot sa fac o supa cremoasa tare delicioasa sau il pot taia cubulete si il bag la supa. Ah, atatea posibilitati, atatea beneficii!
Ei bine, eu le-am incercat pe toate de mai sus, numai ca am schimbat zaharul pe care il foloseam si l-am inlocuit cu Green Sugar. Heheh, nu si-a dat nimeni seama si au papat tot mancaciosii!

De cafea nu pot sa va zic nimic pentru ca n-am mai pus gura pe ea de vreo 3 . . .4 ani? Eu cand zic ca imi beau cafeaua de dimineata, de fapt imi beau ceaiul negru. Sau verde. Sau alb. Dar in general, ceai negru. :)) Cum acesta contine cafeina, pentru mine este de ajuns sa ma trezesc. Ce-i drept, e cam tare, cam amar, asa ca imi trebuie neaparat o lingura de zahar la el. E singurul ceai pe care il beau asa.
In locul vesnicei lingurite de zahar, am folosit un stick de Green Sugar.
Stiti vorba aia aceeasi Marie, da' cu alta palarie? Ei bine, se aplica si aici: ceai putintel indulcit, dar mai sanatos decat varianta pe care o foloseam inainte.

Puteti gasi Green Sugar in mai multe variante: in cutii de 50-100-200 stick-uri, dispenser de 200 comprimate, varianta lichida si varianta Cooking la 350 si 1000g.

Cunoscandu-i beneficiile, ati fi tentate sa incercati acest produs?

Astept cu drag parerea voastra!
Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.