21 December, 2014

Widgets

Summer lovin' tag

by Eva Luna No Comments

1. Rujul tau preferat in aceasta vara? ☺

Un ruj de la Golden Rose din gama Velvet Matte. Am facut un look in care l-am folosit si-l puteti vedea in toata splendoarea lui maine, pe blog. ;)


2. Oja preferata vara aceasta? ☺

Clar oja asta nisipoasa de la Golden Rose! Cred ca m-am dat de mai mult de 8 ori cu ea, atat de tare mi-a caşunat pe ea. :)) Puteti vedea mai multe poze aici.


3. Costumasul de baie care iti place vara aceasta? ☺

Tocmai l-ati vazut in postarea anterioara. E tare frumusel, nu?
Il puteti gasi aici. ;)


4. Bautura preferata aceasta vara? ☺
aaaaa . . .apa?! :))
In general, vara beau numai apa, limonada sau un ceai aromat cu gheata. Daca beau un suc sau ceva acidulat, mi se face si mai sete. The whole purpose is to quench our thirst, right? :))


5. Autobronzantul tau preferat? ☺
Sorry, nu folosesc de ani buni un autobronzant. Imi place pielea mea alba ;)


6. Melodia ta preferata vara aceasta? ☺
Cred ca se schimba o data la cateva zile, iar genul difera enorm. Acum cateva zile ascultam Nightwish, a urmat Nine Inch Nails, apoi muzica coreeana *Big Bang*, apoi Sia cu al ei Chandelier :))




7. Accesoriul preferat vara aceasta? ☺

This baby is my favorite! Mi se pare ca vi l-am aratat si pe Instagram. Am zis sa incerc ceva diferit, desi nu ma prea dau eu in vant dupa perlute. Nu mi-a parut rau pentru ca arata tare bine in realitate si am reusit sa-l port la mai multe outfit-uri.


8. Parfumul preferat in aceasta vara? ☺

Am redescoperit Salvador Dali Laguna. Herve Leger Ete si Giordani Gold Incontro sunt si ele folosite in ultima perioada.


9. Cartea preferata in vara aceasta? ☺

Cine ma "urmareste" de ceva vreme, stie ca eu citesc. Mult!
Imi este imposibil sa aleg o singura carte asa ca va spun una din cartile mele all time favorite *Portretul lui Dorian Gray* si ce rasfoiesc momentan *The King de JR Ward si Bobbi Brown Makeup Manual*


10. Ce astepti cu nerabdare sa faci vara aceasta? ☺
Ce am facut si pana acum: sa profit de fiecare raza de soare pentru ca acuş vine sezonul ploios si mohorat. ;)


Stiu ca majoritatea bloggeritelor au facut aceast tag, asa ca cine n-a fost nominalizat/a pana acum, va invit eu cu mare drag. Gina, stiu sigur ca tu nu l-ai facut, asa ca iti dau treaba! :)))
Cat despre persoanele care nu au blog, mi-ar face mare placere sa va citesc raspunsurile in comentarii.
P.S: Mersi frumos Alina pentru nominalizare. Me likey sa fac tag-uri sau sa le citesc. 

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!