21 December, 2014

~ N.Y.C Color Wheel Mosaic Powder - review, swatch, look ~

by Eva Luna No Comments


Pudra Bronzanta N.Y.C. Mosaic Powder All Over Bronze Glow
De unde o puteti cumpara: pudra bronzanta mozaic
Pret actual: 19 lei
Cantitate: 9g
Ambalaj: simplu, un plastic rezistent, nu mi s-a indoit sau crapat pana acum si nici nu am avut probleme cu presarea capacului peste pudra - adica nu m-am trezit cu pudra facuta tandari intr-o parte si capacelul in cealalta parte a gentii cum am mai patit acu' nu de mult :))
Textura: destul de prafoasa; pudra mata, perfecta pentru a contura fata daca dati cu pensula numai in sectiunea cu nuante mai inchise. Daca combinati toate culorile, obtineti o nuanta mai calda, perfecta pentru tenurile care au un pigment mai deschis. Mai poate fi folosita si pe post de blush sau bronzer.
Gradul de pigmentare este destul de bun, asa ca recomand utilizarea pudrei putin cate putin, pana ajungeti la look-ul dorit.
Am folosit-o mai jos pentru a crea un look rapid sun kissed *fata, ochi*, dar si in machiajele de aici.


Stiu ca am lipsit vreo 2 saptamani de pe blog, dar mi-am impus o pauza totala *sau aproape totala pentru ca am trisat nitel, si am intrat pe facebook & mail sa va raspund la mesaje* in care sa ma relaxez, sa ma eliberez de rutina si sa-mi rezolv din treburile pe care le aveam de ceva vreme in cap si le-am tinut pe loc.
Intr-un cuvant: vacanta! :)))

Cat despre pudra bronzanta, trebuie sa recunosc ca am inlocuit-o pe cea de la Maybelline pentru ca imi place mult mai mult pudra asta de la N.Y.C.
Look-ul pe care l-am realizat mai sus este super simplu. Pe fata am folosit o crema cu SPF, bb cream-ul meu preferat de la Missha si pudra Illuskin de la Oriflame. La ochi am folosit diferite nuante din pudra bronzanta, dar si pentru conturarea fetei. Perlele iluminatoare de la Oriflame si Nymph Aura Volumer fac o echipa minunata impreuna. Just look at that healthy glow~
Putin rimel si un gloss superb de la Golden Rose, iar in 10 minute am iesit pe usa - ceea ce am si facut dupa ce am fost gata cu pozele :))

De ce imi place atat de mult? Pentru ca majoritatea pudrelor bronzante fie au o tenta portocalie, fie rosiatica, dar All Over Bronze Glow este undeva pe la granita si arata super pe un ten alb ca branza.
Aceasta are un subton un pic mai cald, aici facand diferenta intre ultra-folositele Too Faced Chocolate Soleil sau Bahama Mama de la The Balm care au un subton mai rece. Ele sunt perfecte pentru contouring, dar care nu ii se potrivesc chiar oricui. Punand in calcul si pigmentatia acestora, persoanele care inca sunt novice intr-ale HAC-ului *Highlight and Contour*, tind sa exagereze si sa aplice pudra fara mila. Apoi nu le place ce-a iesit si renunta la cel mai misto truc descoperit in ultimii ani. HAC-ul si sprancenele desigur ;)

Daca as mai cumpara-o?
Pigmentatia & budget friendly. 'nuff said!



Ei bine, ce parere aveti?
Voi ce pudra folositi ca sa obtineti acel look sunkissed?

Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.