21 December, 2014

Widgets

~ Anian Ser cu Keratina - review ~

by Eva Luna No Comments

Anian Ser cu Keratina
Ser cu keratina lichida pentru varfuri despicate. Hidrateaza si da stralucire parului. Contine Vitamina E si filtre UV. Repara si protejeaza parul. - See more at: http://www.triodeluxe.ro/ro/tratamente-par/ser-cu-keratina.html#sthash.gzBCYkUE.dpuf
De unde o puteti cumpara: triodeluxe.ro
Pret actual: 50 lei
Cantitate: 50 ml
Ambalaj: recipient dintr-un plastic rezistent, dotat cu pompita. Asta inseamna ca e numai bun pentru luat in deplasari. O alta chestie utila: sticluta poate fi refolosita. Doar desfiletati capacelul negru si umpleti sticluta cu ce produs doriti.
Textura: lichida si un pic uleioasa. Fiti linistite, nu incarca parul daca il folositi cu mila. Da un luciu sanatos si ajuta foarte mult la descurcarea parului. 
Contine vitamina E si filtre UV.

Pentru cine nu a comandat pana acum din magazinul online triodeluxe, vreau sa va spun ca toate comenzile se expediaza prin curier, si in maxim 3 zile, aveti coletul cu produsele dorite in mana. Now that is what i call a good service~ 
Am zis sa incep cu asta pentru ca primesc mereu intrebari legate de livrari, produse, coduri de reducere s.a.m.d.
Now that i've got that out of the way . . . .

Sa trec la oile noastre :))
Inca de cand am descoperit keratina lichida adica de aproximativ 2 ani, a ramas in rutina mea de ingrijire a parului. Am citit mai multe pareri legate de ea, si bune, si rele, dar eu sunt una dintre norocoasele careia ii merge tare bine cu acest produs.
Dar nu despre keratina lichida vreau sa va vorbesc azi *v-am vorbit deja de doua ori despre ea*, ci despre serul din aceeasi gama.
Mai intai sa va dau cateva detalii despre parul meu si cum am folosit eu acest produs. Din pacate, podoaba capilara mi se ingrasa repede, asa ca trebuie sa ma spal o data la 3-4 zile. Asta, plus faptul ca anul asta am incercat cateva nuante de roscat si voi mai incerca cateva pana mi-o gasesc pe aia THE ONE :)), va dati seama ca parul a avut de suferit nitel la varfuri.
Ce imi place in primul rand la acest ser: descurca rapid si cel mai ondulat/cret par. De ce zic asta? Pentru ca l-am incercat si pe parul mamei, iar ea are ditai claia de par, ondulat si lung pana la deriere. Va dati seama ca este o corvoada uneori sa ai grija de un par foarte bogat si ondulat, dar pe langa faptul ca ajuta foarte mult la descurcarea parului chiar si umed, ii da un luciu sanatos si in timp, ingroasa vizibil firul de par.
Am mentionat mai sus faptul ca m-am vopsit de mai multe ori anul asta, cam o data pe luna sau o data la doua luni, cu diferite nuante de roscat. Ei bine, serul asta ajuta un pic si la mentinerea culorii in par.
O pompita este de ajuns pentru mine, parul fiind lung, dar cu fir subtire. Doua pompite sunt de ajuns pentru un par mai bogat, si chiar nu recomand sa incercati sa folositi mai mult produs cu gandul ca asa veti obtine rezultate mai bune. Nope! Putin cate putin, aplicat pe parul umed, proaspat spalat, apoi va puteti usca cu uscatorul de par.
Are un miros tare placut, nu foarte puternic, dar care se mentine si a doua zi. Mai subtil, but it's there!

Daca sunteti in cautarea unui produs care sa va ajute cu pierderea in exces a parului, chiar nu stiu daca acest ser este bun pentru asa ceva. Momentan nu ma confrunt cu problema asta, asa ca nu stiu ce sa va zic.
Tot ce va pot spune este ca am o gramada de firicele scurte, fire de par noi, regenerate, groase si sanatoase.
Arata cam aiurea cand imi prind parul in coada, voi fetelor stiti despre ce vorbesc, nu? :)) . . .dar asta este un semn ca sunt pe drumul bun.
Per total, mi-a priit acest produs, la fel si keratina lichida din aceeasi gama.


Voi ati incercat pana acum produse cu keratina? Cum v-a mers cu ele?
Si daca nu, v-ati dori sa le incercati pe viitor?

Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!