21 December, 2014

Giveaway aniversar

by Eva Luna No Comments

. . .partea a doua! Ca partea intai o gasiti aici.



Hello girls~
Fiind weekend, am zis sa va rasfat si azi cu un concurs care stiu c-o sa va placa. Sponsorul de azi este triodeluxe, si va ofera urmatoarele: o keratina lichida de la Anian *stiu ca ati mai auzit de ea prin blogosfera; ei bine, acum aveti ocazia sa o castigati si sa o testati si voi pentru ca eu o am in rutina mea de multa vreme*, iar al doilea produs este un bifazic pentru orice tip de par. Pe acesta inca nu l-am incercat, dar am citit pareri si dupa o perioada, cica s-ar vedea imbunatatiri destul de vizibile ale parului. Uhuu, thumbs up for that! :))
Premii dragute, bune si utile! Daca sunteti interesate, tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de mai jos.
Pentru orice alte nelamuriri, ma puteti contacta pe adresa de mail sau pe pagina blogului.
Multumesc sponsorului, iar voua va urez SUCCES!

Perioada: 19 iulie - 2 august 2014
2 premii, 2 castigatoare: Anian Keratina Lichida, Marien Bifazic pentru orice tip de par.

a Rafflecopter giveaway

P.S: momentan, au o promotie grozava cei de la triodeluxe: produse cu transport gratuit!!!
Nu stiu de voi, dar eu cand vad transport gratuit, parca am mai mult spor
la cumparaturi :)))
Cum functioneaza toata treaba: va alegeti un produs cu transport gratuit *veti da voi de ele pe site*, si asa beneficiati de transport gratuit la toata comanda voastra, care este livrata prin curier. Eh, suna bine, nu?

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.