21 December, 2014

Widgets

Giveaway aniversar

by Eva Luna No Comments

Hello girls~
Dupa cum puteti observa, am meşterit un pic la blog, ca doar a implinit si el 3 anisori. Ei, ce spuneti de noul "look"? 

In alta ordine de idei: CONCURS!!!  Yeeey~
Cred ca ati putut observa in postarile cu machiaje ca folosesc multe produse asiatice. Pe langa faptul ca sunt foarte dragalase si au un miros delicios, sunt si foarte calitative.
Anul trecut v-ati inscris in numar mare la giveaway-ul organizat impreuna cu Dolly Skin, asa ca si anul acesta vreau sa va rasfat nitel.

Just look at how cute they all are

Mai sus aveti cateva produse pe care eu le-am incercat deja si sunt in rutina mea de ceva vreme. La unele aveti deja review, la celelalte, va urma. :))

Okay, hai sa nu o mai lungesc atat. Ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti la acest giveaway?
Evident, sa completati formularul de mai jos. Primele 5 optiuni sunt obligatorii, celelalte, doar daca doriti. Ca intotdeauna, voi verifica la sfarsitul concursului toate inscrierile, apoi va voi trimite un mail la adresa pe care mi-ati lasat-o in formular.
Vor fi 5 castigatoare, iar fiecare va primi cate un voucher in valoare de 50 lei. Puteti sa va cumparati ce doriti, no limits lovelies~
That being said, va urez succes!
Pentru orice nelamurire, puteti sa ma contactati pe adresa de mail sau imi puteti trimite un mesaj pe facebook. Va voi raspunde cat de repede pot!



a Rafflecopter giveaway

Succes fetelor!
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!