21 December, 2014

Widgets

Giveaway aniversar lejer~

by Eva Luna No Comments

. . .pai cum adica lejer? Cititi mai jos ca va prindeti voi :))

Primul concurs aici.

Al doilea aici.



Imi place tare mult ideea acestui concurs si sper sa va inscrieti in numar cat mai mare. Premiile sunt tentante~
Ei bine, de data asta, sponsorul este unul foarte drag mie si anume, Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Acesta va ofera doua premii super: 2 seturi din produsele noi Apidermin Lejer. Le-am facut review acum ceva vreme si puteti citi despre ele aici daca nu sunteti familiarizati cu produsele lor.

Ideea concursului suna cam asa: produsele Complexului Apicol imi sunt foarte dragi asa ca as dori ca pe langa completarea formularului de mai jos, sa imi aratati intr-o fotografie ce produse detineti si voi in casuta voastra. Nu le luati de pe net va rog pentru ca o sa imi dau seama!! Daca nu le-ati incercat inca, nu-i nimic. Intrati pe site *v-am lasat un link mai sus*, scormoniti prin toate produsele lor si va alegeti ce anume v-ati dori si voi sa testati neaparat. Cam ce v-a facut cu ochiul?
Apoi veniti inapoi pe blog si imi lasati link si poza catre produsul indragit.
Am venit cu aceasta idee tocmai pentru a interactiona mai mult cu voi, de a va afla dorintele in materie de cosmeticale ca sa stiu cam ce produse sa va ofer in seria asta de concursuri aniversare. Am zis sa mai schimb un pic clasicul Like&Share si sa stam si noi de vorba.
Repet, voi tine cont de cine s-a implicat in acest concurs si s-a inscris cum trebuie.
Eu zic ca doua creme, o lotiune si un demachiant nu strica sa le avem acolo, nu? :))
Trebuie neaparat sa va zic ca printre preferatele mele se afla crema de noapte si lotiunea tonica.

Perioada concursului este de: 21 iulie - 4 august 2014, si vor fi doua castigatoare care se vor bucura de aceste doua seturi.



a Rafflecopter giveaway


Eu ii multumesc frumos sponsorului, iar voua va urez succes!!!
Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!