21 December, 2014

Widgets

~ Avon Haul - July 2014~

by Eva Luna No Comments

Initial, am vrut sa postez altceva azi, dar am zis ca va arat ultima comanda de la Avon. Nu stiu, dar nu prea m-a atras nimic din cataloagele lor asa ca n-am mai dat nici o comanda de luni bune. Sorry Avon lovers~ same sh*t, different packaging! :))

Ce mi-am luat?
Pai mi-am luat asa: o lotiune de corp/maini City Rush, care de fapt o comandasem de muuult timp, dar n-au avut-o pe stoc atunci, asa ca mi-a fost livrata acum. Imi place ca nu este grasoasa si intra repede in piele. Sa va mai spun si de miros? :)) DAAA! Miroase super si se mentine ceva vreme, aproximativ o ora si ceva daca nu ma spal sau dau cu un gel dezinfectant cum am obiceiul.
Un ulei de par cu argan ca mai aveam foarte putin din el, o masca de par Planet Spa Amazonian Treasures cu fructe de acai braziliene si fructe de padure. Imi vine sa o mananc, atat de bine miroase masca asta! Si are o culoare atat de frumoasa, mi-e mai mare dragul sa ma spal cu ea. N-am folosit-o decat o singura data si pot sa spun ca mi-a placut ce par am avut dupa ce l-am uscat. Mirosul acela delicios nu se mentine mult, aproximativ 30 de minute, dupa care dispare. Daca vreti ii fac review, numai sa-mi spuneti mai jos in comentarii.

De cum am vazut rujul acela in brosura, am zis ca trebuie sa mi-l cumpar. Aveam eu o indoiala in privinta nuantelor si ar fi trebuit sa-mi ascult intuitia. Din pacate, oranjul acelea nu prea este pigmentat si nu se aplica frumos. Pana si un balsam colorat de la Nivea arata mai bine decat acest ruj. Cat despre acel violet, seamana cu nuanta aceea de pe fustele tigancilor. Stiti despre ce vorbesc, nu?
Deci, personal, nu mi-a placut deloc. Barem daca ar fi fost slab pigmentat, dar cremos, poate le-as fi folosit peste un lip liner, dar asa, nici nuanta frumoasa, usuca si buzele. Eh, de data asta m-am ars. The packaging looks cute though :))


Oja pe care o vedeti in poza, este botezata Golden Vision. Ati mai vazut-o prin NOTD-urile mele, dar v-am aratat-o aici mai bine. Am prins-o in oferta de reprezentanti la un pret bun, asa ca mi-am cumparat-o din nou. Cealalta chiar nu stiu pe unde se ascunde! :)))


Avon Color Trend - Twisted Sister


Si ultima achizitie: o vopsea de par in nuanta Dark Chestnut Red. Eu am deja o nuanta asemanatoare, adica parul are o nuanta de castana, iar la soare, pare mai mult roscat. Acum sa vad ce schimbare imi ofera aceasta vopsea.

Voi v-ati mai cumparat ceva de pe la Avon sau sunteti ca mine?

Have a lovely day!


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!