21 December, 2014

~ Ten ingrijiit cu produse romanesti ~

by Eva Luna No Comments

Gerovital Plant Gel spumant purifiant 

Cosmetic Plant Crema contur ochi Q10 si ceai verde 

Cosmetic Plant Crema antirid de noapte cu ulei de catina si masline 

Cosmetic Plant Crema regeneranta de zi cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera 

Cosmetic Plant Masca revitalizanta cu galbenele si vitaminele A si F 

Cosmetic Plant Lapte demachiant reconfortant cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera


Deci imi storc creierii de juma' de ora p'aci sa leg cinşpe litere si tot ce-am reusit pana acum e: mah, da' buna e inghetata asta! E d'aia facuta de mine, adica fructe ametite-n blendăr si bagate in congelator. Si dai si baga cu inghetata homemade ca doar n-ai bolit o saptamana din cauza racelii. A fost d'aia şmechera cu febra doua zile, tuse si ţevi sparte de-ai golit rafturile hypermarket-urilor de servetele. Asta e bre! E treijde grade afara, se topesc fetele!
Aha~ acum nu mai stii sa scrii si dai si cauta-ti ideile prin drafts. Mai bine trec direct la cosmeticale ca doar de-asta sunteti aici. Doar nu vreti si voi inghetata? :)) Am zis sa bag toata rutina de vreo o luna si ceva intr-o postare, iar review-ul sa fie gen Wayne Goss: pac! ţac! cu directie spre tinta, fara alte aberatiuni.
Merge aşa?

*apropo, click-uiti pe poze pentru o rezolutie mai buna
Gerovital Plant - Gel spumant purifiant
De unde il puteti cumpara: click
Pret actual: 16.30 lei
Cantitate: 200 ml
Ambalaj: un recipient de plastic, verde, travel friendly pentru ca pompita are un fel de sistem de inchidere mai sigur si nu se invarte ca un titirez cum am mai patit la alte sticlute
Textura: culoare incolora, consistenta usor lichida, face spuma, dar nu multa; dupa o luna si ceva de utilizare, s-a consumat doar jumatate din el.
Am auzit si de bine, si de rau despre acest produs. L-am incercat si eu si pot sa spun ca a fost o relatie gen hate, then love intre noi. Inca de la primele utilizari mi-am simtit fata squeaky-clean, daaaaar . . .tenul imi devenea din ce in ce mai uscat chiar daca foloseam o crema pentru hidratarea lui. Initial, am crezut ca iar imi trece moaca printr-o faza mofturoasa, dar dupa vreo o saptamana in care l-am folosit dimineata si seara *ca doar nu-s un taur incapatanat degeaba*, totul a revenit la normal. Curata bine, usuca nitel tenul la inceput si nu mi-a cauzat nici un fel de eruptie sau iritatie.
Inainte foloseam gelul spumant purifiant Ivapur, dar cum acela este oleaca mai scump, tocmai a fost inlocuit cu gelul spumant purifiant de la Gerovital Plant. Yipeee~ more money for me to spend


Cosmetic Plant - Crema antirid de noapte cu ulei de catina si masline
De unde il puteti cumpara: click
Pret actual: 11 lei
Cantitate: 50 ml
Ambalaj: un ambalaj deja standard pentru cremele de genul: plastic tare, rezistent, cu un capacel de plastic *multumesc Cosmetic Plant, multumesc ca n-ai pus o folie de-aia inutila de aluminiu*
Textura: untoasa, culoare usor galbuie, miros subtil de plante.
Vai, dar tare bine m-am inteles cu aceasta crema, desi initial ma uitam cu juma' de ochi la ea. Pe bune, crema asta si cu masca revitalizanta sunt preferatele mele, dar sa le iau pe rand ca iar ma incurc in idei. Va spun de pe acum, este o crema mai grasa, dar daca aplicati o cantitate moderata si masati moaca cateva minute cu ea, intra mai repede in piele. Dimineata am o pielicica atat de fina, porii nu sunt blocati si nu imi simt fata grasa. Am tinut cu dintii de rutina asta si chiar se observa diferente *bine, in perioada aia a lunii, tot mai prind cate un monstrulet pe ici-colo, but besides that, my skin looks happy!!*
Acu' ca mi-am laudat tenul sper sa nu si-o ia in cap si sa inceapa petrecerea pe fata mea! :))


Cosmetic Plant - Crema regeneranta de zi cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera
De unde il puteti cumpara: click
Pret actual: 15 lei
Cantitate: 50 ml
Ambalaj: la fel ca si la crema de mai sus, plastic tare, rezistent + capacel de plastic;
Textura: culoare alba, consistenta cremoasa, textura lejera, intra repede in piele;
of, of! mai, mai! Ce ma fac eu cu tine cremuţă? Trebuia sa bubui topurile ca doar ai argan in compozitie si tu ce faci?! Am fost tare dezamagita de crema asta. Inca de la prima aplicare mi-am simtit tenul ciudatel. Ma mananca si ma ustura pielea. Mi-au aparut si cativa monstruleti de la ea, dar nu m-am indurat si am zis sa o folosesc pe portiunile uscate *gen coate, maini*. Acolo nu a existat absolut nici o problema. Pielea a devenit mult mai fina si inca un plus pentru ca intra foarte repede in piele. Cine a incercat aceasta crema? M-ar interesa si parerea voastra. Sunt eu singura care a avut o experienta proasta cu ea? ca la capitolul hidratare sta bine ;)


Cosmetic Plant - Lapte demachiant reconfortant cu ulei de argan bio si extract bio de aloe vera
De unde il puteti cumpara: click
Pret actual: 13.50 lei
Cantitate: 200 ml
Ambalaj: recipient de plastic, rezistent, travel friendly;
Textura: laptoasa, culoare alba, nu lasa o pelicula grosoasa dupa folosire;
Nu stiu ce a fost cu gama asta, dar nu mi-a priit deloc. Da' deloc! Ma ustura pielea ingrozitor de la ea! Daca mai dau si in jurul ochilor, deja m-am trezit cu o iritatie de toata frumusetea *ceea ce am si patit*. Probabil cine a mai incercat aceasta gama cu argan si aloe vera a avut alte reactii, dar mie . . .teribile! Stiu ca par a exagera un pic, dar va jur ca nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva. Demachiantul acesta ar fi potrivit persoanelor care poarta un machiaj mai light pentru ca la produsele waterproof, trebuie insistat nitel.
Cred ca ma voi reorienta spre laptele demachiant Bioten. Mi l-a recomandat cineva si acum sunt curioasa in privinta lui.
Sunt curioasa fetelor, voi ati incercat vreun produs din aceasta gama cu argan si aloe vera? Ati intampinat greutati sau doar mie mi s-a intamplat?


Cosmetic Plant - Masca revitalizanta cu galbenele si vitaminele A & F
De unde il puteti cumpara: click
Pret actual: 9.50 lei
Cantitate: 100 ml
Ambalaj: tub din plastic
Textura: untoasa, culoare galbuie, miros subtil de plante;
Hopa~ am ajuns la una din preferatele mele. Nu imi vine sa cred cat de bine m-am inteles cu masca asta! In general, tot ce am incercat cu galbenele, mie mi-a facut taaare bine, iar aceasta masca nu a fost o exceptie.
O aplic de obicei de 3 ori pe saptamana, intr-un strat mai gros si o las sa actioneze 20 de minute, timp in care imi rezolv treburile. Apoi clatesc fata cu apa calduta. Pielea este vizibil mai luminoasa, mai ferma si mai fina. Chiar n-am nimic de comentat la adresa ei, doar ca o voi mai achizitiona din nou dupa ce o termin! V-o recomand cu mare drag!


Cremei de ochi i-am facut review separat pentru ca mi-a placut tare mult. Mai am un sfert din ea ;)

Aceste produse au fost primite din partea iCosmetice.ro *cititi Disclaimer*, carora le multumesc tare mult. iCosmetice este un magazin online de unde puteti achizitiona produse romanesti. Gama lor este foarte variata, asa ca veti petrece ceva timp pe acolo pana sa va decideti ce puneti in cos. Transportul este GRATUIT pentru comenzile ce depasesc 50 lei in Bucuresti, si 100 lei pentru restul tarii. Misto, nu?

Fetelor, voi ce produse romanesti folositi?
Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.