21 December, 2014

Widgets

~ Noutati in teste ~

by Eva Luna No Comments

Hellooooo gals~
Of, of~ in ultima vreme nu ma pot concentra deloc. Da' deloc! Parca as fi indragostita *asa mi-a zis o tanti de la piata, ca am uitat sa-mi iau restul de la ea :))*  
Eh, si cum mintea mea enamorada e impartita in 'nşpe directii, azi revin cu o postare mai usurica unde va voi prezenta cateva noutati. Le-am primit in saptamanile in care am facut un mortal kombat cu o raceala taaaare afurisita. 
Eu am castigat, normal!
Stiu ca va plac postarile de genul, asa ca va voi vorbi un pic despre fiecare in parte.

O paletuta taaaare misto! Nu vreau sa spun prea multe pentru ca ii fac review & look. Nu un look, ci doua pentru ca e tare versatila. Vedeti culorile, da? Plus de asta, n-am gasit un fard care sa nu fie pigmentat. She's my new love and you can find her here.
Ain't she pretty?

Of~  cand a trebuit sa aleg produsele pentru testat, mi-a fost tare greu. Site-ul celor de la produsecosmetice este foarte bine structurat, pe brand, pret, noutati etc. si totusi, imi dadeam palme in fata calculatorului ca nu puteam sa ma decid. Alegeam ceva, apoi dadeam peste un alt produs si tooot asa. Grea e viata de femeie! Pe toate le vrem. Plus de asta, unele produse nu se gasesc pe piata noastra, cum ar fi pudra bronzanta de la NEW YORK COLOR sau mai pe scurt, N.Y.C. *sau cel putin n-am dat eu de ea*
Dusul de la Cottage cu aroma de flori de ocean are un miros subtil, dar extrem de relaxant. Ma asteptam la altceva de la el, dar s-a dat pe langa mine nermernicul si acum am inceput sa-l indragesc.
Este prima mea colaborare cu acest site, iar Loredana mi s-a parut o super tipa. Mai rar dai peste PRi care sunt in stare sa vorbeasca cu tine, nu sa-ti tranteasca un raspuns monosilabic *can you even consider that an answer? :)))*
Anywayz, mi-a lasat o impresie tare placuta si am zis sa mentionez si lucrul acesta pentru ca SE POATE DOM'LE! Se poate!
Abonati-va la newsletter ca sa primiti noutatile lor. Am vazut ca baga din cand in cand si transport de 5 lei, plus reduceri destul de consistente care iti fac o pofta de shopping mai ceva ca de ciocolata. And we all love chocolate! 

O sa revin cu impresii foarte curand. Cum vi se par produsele?

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.