21 December, 2014

Widgets

~ Apidermin lejer - crema de zi, de noapte, lotiune tonica si demachiant ~

by Eva Luna No Comments
Hello girls~
Acum ceva vreme va informam de noua gama lejera a Complexului Apicol Veceslav Harnaj. V-ati aratat interesate de ea, asa ca aci sunt, la raport mademoiselle~
Va spun de pe acum ca preferata mea este crema lejera regeneranta de noapte, asa ca i-am dat prioritate.

Apidermin Lejer - Crema lejera regeneranta de noapte
De unde o puteti cumpara: aici
Pret actual: 14 lei
Cantitate: 50 ml
ai-ai-ai~ chiquita cat poate sa-mi placa crema asta!
Stiu ca o sa sune taaaare ciudat ce voi spune acum, dar eu am folosit crema de noapte ziua, si crema de zi, noaptea. Yep, ca tot is renumita pentru ca fac numai ce ma taie capul! :)))
De ce?
Pentru ca are o textura mult mai usoara lejera decat cea a cremei de zi, care mi se pare un pic mai grea si un pic mai lipicioasa. Crema de noapte intra mai repede in piele, nu imi lasa o pelicula grasa si lipicioasa, chiar e o placere sa o aplic si apoi sa ma machiez.
Nu am intampinat greutati, adica vreo eruptie vulcanica pe moaca mea, si nici nu mi-a iritat pielicica extrem de sensibiloasa si capricioasa.
Singurul minus, care de fapt nu este un minus, dar trebuie sa il precizez oricum pentru ca stiu ca majoritatea femeilor aplica crema de zi/noapte si in jurul ochilor. Daca va regasiti, stop doing it pentru ca ustura. Daca din greseala dati si in jurul ochilor, va vor ustura ochisorii de parca ati fost la bucatarie sa curatati un kil de ceapa.
De ce am spus ca nu este de fapt un minus?
Pai e o crema de fata, nu de ochi. Simple as that! ;)
Inca un plus pentru ele: mirosul.
Este discret, dar foarte placut. Adica eu il consider foarte placut si relaxant. ;)


Apidermin Lejer - Crema lejera hidratanta de zi
De unde o puteti cumpara: aici
Pret actual: 13 lei
Cantitate: 50 ml
Dupa cum am tastat un pic mai sus, crema de zi am folosit-o noaptea. Textura este nitel mai untoasa si trebuie putin masata ca sa se absoarba in piele. Nu-i bai pentru ca dupa ce imi terorizez fata cu demachierea si tonifierea, un masaj este foarte binevenit. Nu este lipicioasa-lipicioasa, dar ceva-ceva tot se simte.
Dimineata imi simt pielea moale, mata si par odihnita.
Crema are si SPF 15.  Bun si atat, decat deloc ;)
Eu as recomanda aceasta crema pentru zilele un pic mai racoroase pentru ca ofera hidratarea de care tenul nostru are nevoie.
Acelasi sfat ca si la crema de noapte, nu dati prin jurul ochilor ca-i jale. Mirosul difera un pic, dar este tare placut si subtil.


Apidermin Lejer - Lotiune tonica hidratanta
De unde o puteti cumpara: aici
Pret actual: 11.16 lei
Cantitate: 150 ml
Mai am zile in care tenul o cam ia razna zilele acelea ale lunii, si imi simt pielea ba prea uscata, ba un pic grasoasa. Cateodata ma mai irit si am nevoie de ceva calmant.
Spun sincer ca lotiunea aceasta imi calmeaza tenul in cateva secunde. O pun pe o discheta demachianta si masez usor tenul. Nu este lipicioasa si mai aduna sclipiciul care a ramas prin jurul ochilor. Deci, este si calmanta si in acelasi timp, mai aduna eventualele particule scliparicioase care au ramas la datorie pe fata noastra. Singurul minus pe care l-am gasit: sistemul de inchidere-deschidere.
Lotiunea tonica si demachiantul au fost impachetate bine si separat de creme, dar tot s-a scurs ceva lichid. Am incercat sa curat fiecare sticluta si cutiuta, dar din pacate, tot a mai ramas ceva. Se poate vedea si in poze ca lotul si data de expirare sunt cam spalacite.
Deci, nu prea este travel friendly. De folosit acasa da, dar de luat cu voi in deplasare, not really.
Totusi, apreciez initiativa de a incerca ceva diferit, ca nu au folosit modelul standard cu capacel cacofoniile asta :))
Miros placut, subtil, calmant. Love it!
Dupa crema de noapte, al doilea loc il ocupa aceasta lotiune.


Apidermin Lejer - Lapte Demachiant Lejer
De unde o puteti cumpara: aici
Pret actual: 11.16 ml
Cantitate: 150 ml
Curata delicat pielea fara sa o irite, este foarte bland cu ochii si cu 3 dischete imi curat complet fata.
Experienta este totaaaaaal diferita fata de cea relatata aici.
Cum il folosesc eu?
Pun o cantitate medie de lapte demachiant in palma si intind pe toata fata. Apoi incep sa masez/sa indepartez tot machiajul, inclusiv cel al ochisorilor. Este eficient si impotriva produselor waterproof, doar ca trebuie sa insistati putin. Dupa cum am mai spus nitel mai sus, nu va ustura ochii!!!
Pentru mine este foarte important acest lucru.
Dupa ce am "spalacit" bine fata, indepartez masacrul machiajul cu dischete demachiante, ma spal, apoi folosesc lotiunea tonica sa fiu sigura ca nu a mai ramas pic de machiaj pe fata. Ma spal din nou si aplic crema de zi, care pentru mine e crema de noapte *i knoooow, i know, it's so dumb! :))*
Acelasi minus de mai sus: sistemul de inchidere-deschidere a recipientului! 
Trebuie neaparat ceva mai sigur pentru ca e mare pacat de produs.


Ei~ ce parere aveti fetelor? Va tenteaza ceva anume? 
Ati incercat produsele sau doriti sa le incercati?
Stati asa, nu-mi raspundeti si stati pe aproape pentru ca va pregateste yo o surpriza minunata.
Sper ca v-au fost de folos parerile mele si astept cu drag comentariile voastre!

Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.