21 December, 2014

~ Oriflame The One 2 in 1: review & grunge make-up look ~

by Eva Luna No Comments

. . .si ultima parte din seria review-urilor The ONE by Oriflame

Prima parte: click
A doua parte: click


*click pe poze pentru o rezolutie mai buna*

Bonjour mes belles~
Sper sa nu va suparati pe mine, dar azi v-am pregatit o postare mai lunga. Va voi vorbi despre fondul de ten, corectorul si pudra Illuskin, rimelul Volume Blast si gloss-urile Power Shine, toate din noua gama The ONE de la Oriflame. Le-am pastrat pentru azi pentru ca vroiam sa va arat si un machiaj cu ele.
Daca doriti sa cititi despre fardurile crema si ojele The ONE, click aici si aici.
Sa incepem!

The ONE Illuskin Concealer - Nude Beige
De unde il puteti cumpara: de la un reprezentant Oriflame sau plasand o comanda online
Pret actual: 9.99 lei
Nuante: Fair Light, Nude Pink, Nude Beige
Cantitate: 10ml
Nu stiu de voi, dar eu cand aplic acest corector, il simt foarte-foarte lichid si rece. Zic acest lucru pentru ca il aplic mai intai pe dosul palmei si il vad foarte cremos. Il aplic cu o pensula si il las cateva minute sa se usuce, apoi tapotez usor cu degetele. Acoperirea este medie, dar cum eu lucrez intens la cearcanele mele, al doilea strat imi este necesar. Se strange un pic in pliuri, dar il setati cu un strat fin de pudra si apoi n-aveti nici o problema.

The ONE Illuskin Foundation - Natural beige
De unde il puteti cumpara: de la un reprezentant Oriflame sau plasand o comanda online
Pret actual: 27.99 lei
Nuante: Porcelain, Fair Nude, Nude Pink, Light Ivory, Natural Beige, Olive Beige
Cantitate: 30 ml
Partea proasta e ca aceasta nuanta nu mi s-a potrivit, eu avand tenul foooarte deschis *vedeti aici ultimul look unde am folosit si cateva produse din gama The ONE*. Partea buna este ca se adapteaza un pic tenului.
Lasand la o parte vremea capricioasa, am prins o parte a zilei cu soare asa ca am luat aparatul repejor sa fac poze machiajului. Cred ca se poate observa si in poze ca tenul meu are o tenta galbuie *si din cauza soarelui, dar si din cauza fondului de ten*, dar am rezolvat problema cu pudra Illuskin. Ceea ce e ironic este faptul ca la lumina zilei, acest lucru este insesizabil! My bad~ or better said, my camera's bad!
La fel ca si corectorul Illuskin, consistenta lui este cremoasa aplicata pe dosul palmei, dar cand incep sa il intind pe fata, devine din ce in ce mai lichida. Acoperirea este medie, dar aplicat in doua straturi, acopera destul de binisor. Nu se simte greu pe fata, are o textura lejera si nu ofera un aspect mat. Ba' chiar l-as compara cu BB Cream-urile asiatice. Stiti ca acelea ofera un finish dewy *ca nah~ asa-i moda prin partile asiatice* . Deci neaparat setat cu o pudra pentru o rezistenta indelungata.
O pompita este de ajuns pentru a acoperi intreaga fata. Deci dozajul este okay, nu iese prea mult produs cum se intampla la alte sticlute.
Pentru fetele cu tenurile mixte/grase: tine cam 3-4 ore, apoi zona T incepe sa luceasca. Este rezistent la transfer *daca este setat cu pudra, nu aveti nici o problema* ,plus un FPS de 20.
Fiind cu doua nuante mai inchise, acest fond de ten il folosesc in combinatie cu un BB Cream *Missha M Perfect Cover* si ma inteleg tare bine cu el.


The ONE Illuskin Powder - Medium
De unde il puteti cumpara: de la un reprezentant Oriflame sau plasand o comanda online
Pret actual: 32.99 lei
Nuante: Light, Medium, Dark
Cantitate: 8g
E produsul meu preferat!!!!!
Pudra asta e atat de fina si acopera atat de bine~ I'm in love!
Am incercat sa o aplic in 2 straturi si tenul nu arata incarcat deloc. Abia la al treilea strat, fata devine un pic cakey. Totusi, nu va recomand aplicarea cu buretelul primit. Nope! Va recomand o pensula pentru pudra, cea mai stufoasa si pufoasa din gramada voastra!
Desi am primit nuanta Medium *e foarte deschisa pentru Medium*, ea mi se potriveste perfect.
Pudra este cel mai scump produs din gama Illuskin, dar as da banii pe ea fara nici o retinere pentru ca se comporta exact asa cum ar trebui sa se comporte o pudra: seteaza fondul de ten, matifiaza si nu incarca tenul.


The ONE Volume Blast Mascara - Black
De unde il puteti cumpara: de la un reprezentant Oriflame sau plasand o comanda online
Pret actual: 19.99 lei
Culori: Black, Black Blue
Cantitate: 4g
Periuta acestui rimel este foarte asemanatoare cu cea a SuperShock-ului, doar ca aceasta este mai "slabuta" un pic :))
Primeste inca o biluta alba pentru ca faciliteaza aplicarea rimelului pentru cei care au doua maini stangi.
Eu sunt posesoarea unor gene scurte, dese si foarte incapatanate. Incapatanate pentru ca au tendinta sa se indrepte imediat dupa ce le ondulez. Super, nu? Ceea ce caut eu la un rimel este alungirea. Volume Blast o ofera. Ofera si volum, dar si alungire. Sta mai slabut la capitolul curbare. Eh~ eu le vreau pe toate, nu? :))


The ONE Power Shine 
Lip Gloss - Trendy Berry & Rose Glacier
De unde il puteti cumpara: de la un reprezentant Oriflame sau plasand o comanda online
Pret actual: 15.99 lei
Nuante: Nude Reflection, Rose Glacier, Soft Pink, Soft Coral, Iridescent Blush, Trendy Berry, Luminous Violet, Plum Dimension
Cantitate: 5g
Textura: cremoasa, finish glossy, foarte transparente. Pe buzele mele, ca si culoare, Rose Glacier este aproape insesizabil. Noroc cu particulele stralucitoare care ofera un pic de volum buzelor. Trendy Berry prefer sa il aplic peste un ruj inchis la culoare, iar Rose Glacier doar pe mijlocul buzelor, pentru acel efect optic de volum.
Mirosul gloss-urilor: YUMMY~  Miros a pepene galbeeeeen!!! E o placere sa le tot reaplici pe parcursul zilei. Mai primesc inca o bila alba pentru ca nu sunt lipicioase.


Acum a venit vremea sa va spun ce produse am folosit pentru acest machiaj.

Products used:

Face:
*Oriflame The One Illuskin Foundation - Natural Beige
*Oriflame The One Illuskin Concealer - Nude beige
*Oriflame The One Illuskin Powder - Medium
*contouring: creion multifunctional Avon Arabian Glow - Shimmering Bronze, Etude House Nymph Aura Volumer, Oriflame Giordani Gold Opulent Night Pearls >they smell like ice cream<

Eyes:
Innisfree eye primer
Oriflame The One Colour Impact Cream Eyeshadow - Beige Pearl
Oriflame The One Colour Impact Cream Eyeshadow - Golden brown
Born Pretty Store Pretty Up eyeshadow palette #8
AVON SuperShock - Black
Oriflame The One Volume Blast Mascara - Black

Lips:
Oriflame The One Power Shine Lip Gloss - am aplicat prima data Rose Glacier, apoi Trendy Berry peste.

Dupa ce am terminat cu aplicarea fondului de ten, a corectorului si pudrei, am inceput machiajul ochilor. I-am pregatit cu un primer, apoi am aplicat fardul crema Golden Brown pe toata pleoapa mobila, depasind un pic pliul ochiului. Am luat o pensula fluffy si am blenduit bine culoarea. Am luat nuanta mea preferata de caramiziu *bulinuta alba*, si am aplicata-o doar in pliul ochiului. Am blenduit/amestecat culorile bine-bine, apoi am folosit Beige Pearl pe arcada si in coltul interior al ochiului. Pentru intensitate, am reaplicat Golden Brown pe pleoapa mobila si am blenduit cele doua nuante, pentru o trecere mai usoara intre culori *acel efect difuz, smokey pe care noi fetele il adoram*




Pentru acest machiaj am adoptat o tinuta usor pe latura rock-chic. O camasa in carouri, pantaloni din piele, cizme pana la glezna si o fedora pe cap. Soare afara, dar racoare si vant puternic. Parul nu trebuie sa imi stea in ochi si in gura, asa ca mi-a prins taaare bine~
Earrings: Rosewholesale
Shirt: Takko

Sper ca v-a fost utila aceasta postare! Acum sunt curioasa daca ati incercat si voi produse din gama The One? Cum vi s-au parut?

Have a lovely day!

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.