21 December, 2014

Widgets

~ Herra Hair Perfume / Review ~

by Eva Luna No Comments



Where to buy / De unde il puteti cumpara: Sageco Concept
Current price / Pret actual: 80 lei
Amount / Cantitate: 50ml
Package / Ambalaj: glass bottle that comes in an elegant, sleek & matte cardboard box, with gold writing / un recipient de sticla, care vine ambalat intr-o cutie neagra, cu scris auriu, destul de eleganta si calitativa. It's perfect to give it as a present too ;)

Sageco Concept este un magazin online ce comercializeaza extensii par natural. De asemenea, incepand din anul 2012 este unicul reprezentant oficial in Romania al brand-ului Tangle Teezer *am scris despre perie aici*, iar din anul 2013 si-a adaugat in portofoliu, tot ca si unic reprezentant in Romania brand-ul Herra Hair Perfume.

Descriere pe site:
Herra Hair Perfume este un concept nou de brand in industria ingrijirii parului, un produs de protectie zilnica, cu un parfum captivant care se imbina armonios cu propriul parfum.
Inspirat de Hera, zeita greaca a femeilor, renumita pentru frumusetea si parfumul ei, parfumul de par Herra evoca aceeasi alura irezistibila si adopta paunul Herei ca sigla a brandului ales.
Ingrediente cheie :
Extract de floarea-soarelui – ajuta la protejarea impotriva razelor UV, care provoaca decolorarea
Glicerina – Adauga umiditate fara a incarca parul
Extract de frunze de masline – Protejeaza impotriva poluarii si a oxidantilor
Fara Sulfat si Parabeni
Herra este potrivit pentru toate stilurile de viata:
Sportivi – Elimina mirosul de transpiratie
Persoanele care lucreaza la birou – Protejeaza impotriva  aerului conditionat şi incalzirii centrale
Persoanele care lucreaza in oras – protejeaza impotriva  poluantilor din aer
Persoanele care poarta de extensii – spalarea excesiva slabeste prinderile
Iubitorii de soare – Protejeaza impotriva  razeleor UV nocive

Suna bine, nu? :))

Cine ma urmareste de ceva vreme, stie ca am o maaare-mare slabiciune pentru parfumuri. Acum ceva vreme v-am si aratat o mica parte din colectia mea *tineti-va bine ca urmeaza si partea a doua :))*
Daca printre preferintele voastre se afla parfumurile tari, acesta nu este pentru dvs. Are un miros atat deeee . . .calm?! cald?!? Suna ciudat, nu? :)) dar am asa o stare de bine dupa ce ma dau cu acest parfum. Cred ca aromele care se evidentiaza cel mai bine sunt vanilia si bergamota, si contrar afirmatiei mele de mai sus, se mentine vreo 4-5 ore in parul meu, apoi am nevoie de o re-aplicare. Un miros subtil, senzual, dar care se va face remarcat, va asigur~ ;)
Personal, il folosesc imediat dupa ce am terminat cu rutina de ingrijire a parului. Avand parul mai lung, am nevoie de aproximativ 3-4 pulverizari. Nu am avut probleme cu el, parul nu a ramas cleios, nu mi s-a ingrasat mai repede, si tot dupa 3 zile trebuie sa il spal. Nu sunt fumatoare, dar mi s-a intamplat sa ma aflu in preajma lor. Nu pot sa zic ca neutralizeaza fumul de la tigara, dar nici nu imi miroase parul atat de tare. Thumbs up for that! ;)
Este prima data cand folosesc un parfum pentru par, deci nu am cu ce sa il compar. Sorry girls~

Nu am nimic de obiectat cu privire la acest produs asa ca . . .multumesc frumos Sageco Concept!


Ati incercat pana acum un parfum pentru par? Cum vi s-a parut?

Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!