21 December, 2014

Widgets

~ Review: rasfat apicosmetic pentru par - balsam si masca regeneranta Apidermin ~

by Eva Luna No Comments

. . . .fara coloranti, fara parabeni!!!




Hello lovelies~

Acum ceva vreme s-a derulat o campanie de testare a Complexului Apicol Veceslav Harnaj in care s-au inscris muuuulte bloggerite, printre care si eu 
Am avut de ales din cele patru game, deja cunoscute de multa lume:
  • Apidermin
  • Floramin
  • Apidermaliv
  • Floral
Eu am ales sa testez balsamul si masca de par din gama Apidermin.
Produsele pentru par Apidermin se adreseaza parului fragil sau agresat chimic. Cocktail de vitamine, enzime si proteine, gama pentru par Apidermin fortifica, revitalizeaza, remineralizeaza si stimuleaza cresterea. Ingredientul activ principal, laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara la nivelul scalpului. Ceramidele redau elasticitatea naturala, eliminnd riscul ruperii. Bio Keratina netezeste structura firului de par, printr-o pelicula protectoare. Parul isi recapata stralucirea si sanatatea.

Balsamul regenerant Apidermin este un rasfat apicosmetic ce stimuleaza cresterea parului fragil, agresat chimic si il intareste de la radacina pana la varf. Cocktail de vitamine, enzime si proteine, balsamul Apidermin, fortifica, revitalizeaza si remineralizeaza. Laptisorul de matca stimuleaza cresterea fiind singura substanta naturala ce activeaza regenerarea celulara in timp ce bio keratina imbraca firul de par intr-un strat protector. Astfel, parul tratat chimic sau agresat de mediu isi recapata stralucirea si forta naturala, Bio Keratina netezindu-i structura si protejandu-l chiar si in timpul tratamentelor chimice ulterioare. Parul devine, stralucitor, puternic si mai usor de pietanat.
gramaj: 200 ml
pret: 11,88 ron


Masca regeneranta Apidermin este un rasfat apicosmetic ce stimuleaza cresterea parului fragil, agresat chimic si il intareste de la radacina pana la varf. Cocktail de vitamine, enzime si proteine, masca Apidermin, fortifica, revitalizeaza si remineralizeaza. Laptisorul de matca stimuleaza cresterea parului iar ceramidele redau elasticitatea naturala, eliminand riscul ruperii. Parul tratat chimic sau agresat de mediu isi recapata stralucirea. Bio Keratina netezeste structura firului de par, printr-o pelicula protectoare.
gramaj: 200 ml
pret: 14,37 ron


  • Vreau sa incep prin a va spune ca produsele nu mi-au venit full size, ci sub forma unor mostre. A trebuit sa le "impart" in trei parti ca sa le pot testa pe fiecare in parte si sa imi fac o parere sau mai bine zis, o prima impresie despre ele.
    Asa ca m-am spalat o data cu balsamul, apoi cu masca, iar a treia oara le-am folosit pe amandoua
  • Prima data am spalat parul cu balsamul Apidermin. Are o consistenta cremoasa si un miros tare placut, usor dulceag *voi ati observat ca produsele lor au un miros de nu iti mai vine sa iti scoti nasucul din ele, da? :)))*. Mirosul balsamului nu este persistent in par, dar in schimb imi lasa podoaba capilara stralucitoare. In general, daca nu aplic un balsam sau o masca, parul mi se incalceste rau de tot la varfuri.
    Am uitat sa precizez: parul meu este lung, cu fir subtire, fragil, uscat pe lungime si cu o tendinta de ingrasare la radacina. Din aceasta cauza am si ales gama regeneranta Apidermin. Cine se vopseste, stie ca dupa o vreme varfurile incep sa arate inestetic asa ca trebuiesc ingrijite mereu.
  • Personal, nu prea m-a multumit utilizarea balsamului, nu prea am observat o diferenta, dar nu pot spune acelasi lucru si despre masca. A doua oara m-am spalat cu masca Apidermin, iar parul mi-a ramas foarte matasos, lucios, moale, nu s-a electrizat, iar pieptanarea lui a fost extrem de facila chiar si pe parul umed. DA! Un mare DA la aceasta masca.
    Consistenta este mai cremoasa decat cea a balsamului si este necesar ceva mai mult produs pentru aplicare, iar mirosul persita putin timp in par *nu mult, but it's there* 
  • La a treia spalare am folosit cele doua produse *bine, ce mi-a mai ramas din ele*
    Impreuna folosite, nu prea dau volum la par! Il simt curat, hranit, da luciu parului, nu mi se electrizeaza, dar este total lipsit de volum.  :( 
    Clar, dintre cele doua produse, masca mi-a prins cel mai bine.
    Cred ca ati aflat pana acum: este indicat ca balsamul si masca de par sa fie aplicate pe toata lungimea parului, evitandu-se radacina - mai ales daca scalpul are tendinte de ingrasare.
    Urmatorul pe lista mea de testare este gama Floral- sampon, balsam si masca *este o gama fortifianta si antibacteriana*
Am citit pareri despre aceasta gama si sunt foarte tentata, si asta din cauza propolisului *and we all know how great this mixture is, right?* 


Vreau sa multumesc frumos Complexului Aplicol pentru oportunitatea de
a testa aceste doua produse. :)
Hugs & kisses,
Eva  (◠‿◠)✌





***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!