21 December, 2014

Widgets

~ Ooops! . . .Oriflame did it again ~

by Eva Luna No Comments

. . .played with my heart



Buna fetelor~ 
Azi aveam de plan sa postez altceva, un alt review mai exact, dar cum Oriflame s-a trezit ca vrea sa ma inveseleasca *ca sa nu recunosc ca rad si chicotesc intr-una de cand am desfacut cutia cu surprize. I swear, i look like i'm on crack or something * . Nu stiu cine anume vine cu ideile astea, dar de la felul cum vin ambalate si pana la produse, o tii tot intr-un zambet. Nu stiam pe ce sa pun mana prima data, toate erau atat de aurii, de shiny si elegante
Oriflame, these girls deserve a raise! Am zis!!!  :)))
 
Okay-okay, enough with the jokes now. Hai sa va arat ce anume contine acest
kit de VIP daruit de Oriflame *apropo, de zambete si chicoteli inca n-am scapat*  ;)

O sticluta de sampanie Moet & Chandon Imperial BRUT *una dintre cele mai
apreciate sampanii din lume*. Am baut din aceasta sampanie de cateva ori si din cate am
inteles, termenul de brut li se atribuie doar acelor bauturi care nu prea sunt prelucrate
cu indulcitori. Are un gust delicios, un pic intepator, dar o pastrez pentru Craciun.
It's so tiny and cute ;)
Noul parfum VIP Night a carei imagine este Andreea Raicu, si dupa cum am
spus si in postarea anterioara >cititi aici<
"Note de şampanie cu aur Luxor, grepfrut, pară, flori de iasomie, portocală,
ylang-ylang, ce se aşează pe o bază de vanilie,
paciuli şi lemn de santal - I'm not saying no to that! :))  "
Cine ma citeste de ceva vreme, stie ca nuantele de albastru sunt preferatele mele, iar in
privinta parfumurilor, looney-bin scrie pe frunte la mine  :)))
Nu stiu cat de rezistent este VIP Night *inca*, dar mi se pare foarte potrivit ocaziilor
speciale si sezonului rece. Daca va intereseaza, il puteti achizitiona la
pretul de lansare de 49,99 lei.


Giordani Gold - Fond de ten compact anti-imbatranire FPS 15
L-am intins un pic pe mana si este foarte usor de aplicat, iar acoperirea ar
fi medie. Asta a fost prima impresie, abia astept sa il bag in teste  ;)


Balsam protector Tender Care Blackcurrant
Deja i s-a alaturat in geanta surioarei lui
Mai este nevoie sa va spun cat de bine miroase? :)))


Ruj Giordani Gold Opulent Night - un ruj cremos, cu finish
satinat, infuzat cu pudra de safir alb ;)



Perle Giordani Gold Opulent Night - infuzate cu pudra pretioasa de safir alb
Perlele miros a inghetata. 'nuff said


Am mai primit si un voucher la Orhideea Spa, ca doar asa se rasfata VIP-urile, nu?
Sunt ceva de speriat cei de la Oriflame *and i mean that in a good way*  :)))))
. . .plus, catalogul 17 care incepe pe 19 decembrie si se termina pe 2 ianuarie 2014.


Pe langa cele prezentate mai sus, am mai primit si un rimel Giordani Gold Lash Panorama *e interesanta periuta lui*, si o pereche de cercelusi 3 in 1. Am observat ca si Andreea ii poarta in noul catalog.

Echipa Oriflame a vrut sa ne rasfete si sa ne trateze ca pe niste VIP-uri chiar la noi acasa. Eu zic ca le-a iesit treaba si le multumesc frumos!!! De fiecare data cand primesc un cadou, parca ma simt un pic prost, pentru ca vreau sa daruiesc la mai muuuuulta lume zambete, asa cum am zambit si m-am bucurat aseara ca un copilas. Am mai primit cadouri de cand scriu pe acest blog, dar asa ceva niciodata!
Don't worry girls, nu v-am uitat si pregatesc surprize si pentru voi.
As mai avea de zis cateva lucruri, dar stiti ca eu ori scriu prea mult, ori sunt prea scurt si la obiect  :)))
Va multumesc frumos ca ati avut rabdare sa cititi ditamai postarea si sa ma anuntati ce anume vreti sa vedeti mai repede pe blog.

Va trimit si o imbratisare calda *pe vremea asta friguroasa e numai buna, nu?*
Lots of hugs & kisses
from a very happy Eva  (✿◠‿◠)✌ 
 

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!