21 December, 2014

Widgets

~ Rasfat apicosmetic pentru parul meu ~

by Eva Luna No Comments


Bonjour mes belles!

Stiu ca va plac foarte mult produsele naturale asa ca am o veste pentru voi: Complexul Apicol Veceslav Harnaj si-a marit colectia de produse apicosmetice cu 4 tipuri de balsam de par si 4 tipuri de masti pentru par, respectand gamele pe care le-au construit de-a lungul timpului: Apidermin, Floral, Floramin si Apidermaliv.
Fiecare balsam si masca se adreseaza unui tip anume de par, avand o actiune specifica ingredientului apicol pe care il contine si celelalte ingrediente naturale care ii potenteaza actiunea.
Puteti gasi toate produsele nou intrate in familia apicosmetica accesand sectiunea Noutati
>click aici<
Din cele patru game, personal imi face cu ochiul Apidermin si Apidermaliv *can anyone see a pattern here? :))*  De fiecare data cand am avut de ales un produs pentru testat de la Complexul Apicol, mereu mi-am intors privirea spre aceste doua game - pentru regenerare si hidratare. Eu v-am spus intr-o postare anterioara ca exista posibilitatea sa raman setata pe un produs anume daca simt ca imi face bine
Cam ce masca sau balsam de par v-ar tenta, in functie de ce nevoie are parul dvs.? . . .si la ce trucuri apelati cand vedeti ca parul devine uscat si casant?


O zi faina!
Hugs & kisses,

Eva  (✿◠‿◠)✌

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.