21 December, 2014

Review - Holika Holika Petit BB Cream Clearing & Essential

by Eva Luna No Comments

holika holika petit bb cream clearing & essential

Buna fetelor! 

In ultima vreme am testat cateva BB-uri si CC-uri, iar mai nou au aparut pe piata si DD-uri, dar n-am pus manuta pe nici unul inca *nici nu cred ca au aparut pe piata romaneasca, nu?*. Mai sunt destule litere in alfabet, deci nu ducem lipsa de inspiratie, right? :)))
Clar n-am inceput postarea bine, parca vorbesc codat.
Adica cine incepe cu "am testat un BB si un CC" ?  :)))
Vorba lui Aragorn: "You speak in riddles old man!"
Hai sa lamurim dilema once and for all, sa stie toata lumea cu ce se 'mananca' cremele astea si prescurtarile lor.
Ce inseamna AA Cream?
Anti-Aging - anti-imbatranire


Ce inseamna BB Cream?
Blemish Balm - balsam pentru imperfectiuni

Ce inseamna CC Cream?
Color Correction - corector de culoare

Ce inseamna DD Cream?
Disguise & Dimish - deghizare si diminuare

Ce inseamna PA++  PA+++?
Sincer, nu cred ca am gasit o explicatie oficiala si nici nu cred ca se poate masura cat "soare" intra in piele, dar cred ca plusurile acelea ne arata cat factor de protectie UVA/UVB are fiecare crema in parte.
Cu cat are mai multe plusuri pe eticheta, cu atat este mai bine.

Am sa incep cu preferatul meu din cele doua bb cream-uri prezentate azi 

Holika Holika Clearing Petit BB Cream
Holika Holika Petit BB Cream Clearing contine extract de ulei de ceai si pudra special formulata ce ajuta la tratarea imperfectiunilor. Uleiul de ceai este un remediu recunoscut in tratarea ciupercilor, bataturilor, acneei, punctelor negre si a multor altor probleme. Pudra din consistenta absoarbe sebumul, ceea ce face din acest BB Cream un produs ideal pentru cei cu ten gras.
Beneficii:  imbunatateste tenul cu probleme, controleaza excesul de sebum, ofera protectie impotriva razelor UV, curata si ilumineaza tenul.
Ingrediente:
Water, Cyclopentasiloxane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Titanium Dioxide, Methicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Dimethicone, Butyelene Glycol, Disteardimonium hectorite, Tribehenin, PEG-10 Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Sodium Chloride, Polymethyl Methacrylate, Triethyl Citrate, Glyceryl Behenate, Polyglyceryl-6 Octastearate, Silica, Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone, Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone, Phonoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Extract, Fragrance, Xanthan Gum.

Acest bb cream l-am primit din partea Dolly Skin, cand am organizat unul dintre concursurile aniversare. Il puteti gasi aici, la pretul de 34 lei.
Cantitate: 30 ml
SPF 30 PA++
Cremele astea au fost destul de folosite in vara asta, care m-a terminat de nervi si de caldura, deci pot sa spun ca mi-am facut o parere 'solida' despre ele. Ce promite Clearing? In primul rand matifiere - vreo 2-3 ore, apoi tenul incepe sa luceasca incet, dar sigur. Setat cu pudra, m-a tinut fara probleme aproximativ 5-6 ore. Are un miros subtil tare dragut, nu de plante. . . chiar nu stiu ce exemplu sa va dau ca sa va faceti o parere exacta. In orice caz, un miros usor fresh-floral. Deci nu s-a exagerat cu parfumul. Thumbs up for that!
Rezistenta la transfer este inexistenta. Daca va intalniti cu iubitul, asigurati-va ca gletuiti pe fata si putina pudra, altfel se pricopseste mandrul cu un makeover.
Puterea de acoperire este medie spre mare, deci este buildable, in functie de preferintele voastre. Daaar, va zic de pe acum: un strat este de ajuns, iar ce nu s-a acoperit din prima, luati la intrebari un anti-cearcan, apoi pudra.
Daca insistati, o sa obtineti finish-ul acela dewy, specific machiajului corean - adica usor lucios, combinat cu excesul de sebum, rezulta un rezultat de evitat.
In swatch-urile de mai sus, observati ca am trasat si o liniuta cu un creion negru ca sa puteti vedea puterea de acoperire a fiecaruia.
Nu pot sa spun ca a tratat ceva pe fata mea, dar nu mi-a cauzat nici o eruptie, nici o iritatie si nici nu mi-am simtit tenul incarcat. L-am folosit in machiajul de aici.

Holika Holika Essential Petit BB Cream
Holika Holika Petit BB Cream Essential este un BB Cream multifunctional. Este bogat in nutrienti, are un grad ridicat de acoperire si rezistenta indelungata. Ingrediente precum caviarul si colagenul ajuta la eliminarea ridurilor fine prin cresterea productiei de colagen. Caviarul patrunde adanc in piele si ajuta la mentinerea pielii hidratate mai mult timp. De asemenea, imbunatateste elasticitatea si fermitatea pielii. Colagenul ajuta la netezirea cicatricilor, vergeturilor si a pielii cu arsuri, si ajuta la intarzierea procesului de imbatranire.
Beneficii:  hidrateaza, imbunatateste elasticitatea si fermitatea, netezeste, are efect anti-imbatranire, protejeaza de razele UV.
Ingrediente:
Water, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Methicone, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Neopentyl Glycol Dicaprate, Dimethicone, Glycerin, Cyclomethicone, Disteardimonium hectorite, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Niacinamide, Hydrogenated Castor Oil Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sorbitan Olivate, Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone, Polymethyl Methacrylate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, PEG-10 Dimethicone, Sodium Chloride, Tribehenin, Sorbitan Sesquioleate, Triethyl Citrate, Glyceryl Behenate, Polyglyceryl-6 Octastearate, Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone, Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone, Phonoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance, Adenosine, Collagen, Xanthan Gum, Polydecene, Caviar Extract.

Pe acesta l-am achizitionat de pe eBay.
Cantitate: 30 ml
SPF 30 PA++
Cu Essential e cam aceeasi Marie, dar cu alta palarie. Essential promite in primul rand hidratare, ceea ce o si ofera. Pe acesta am zis sa il pastrez pentru sezonul rece, dar tot l-am folosit cateva saptamani, n-am prea rezistat tentatiei.  :))
Cu ce este diferit de Clearing? In primul rand, finish-ul dewy este mult mai evident *adica un pic mai lucios*, are un subton cald/galben, nu este rezistent la transfer *aici se aseamana foarte bine cele doua*, consistenta este usor mai lichida fata de celalat, puterea de acoperire este medie, clar este mult mai potrivit pentru sezonul rece. Frigul o sa isi spuna cuvantul in curand, asa ca o doza de hidratare cu caviar si colagen este foarte binevenita. Nu mi-au aparut monstruleti pe fata si nici iritatii. Il setez cu pudra si n-am treaba vreo 5-6 ore, pana ajung acasa si ma demachiez.
L-am folosit in machiajul de aici.

Per total, imi plac amandoua! Nu mi-au creat neplaceri *exceptie facand rezistenta la transfer*, m-am inteles foarte bine cu amandoua si vi le recomand si voua.

Si pe nota de incheiere --> am vizionat zilele trecute toate filmele din seria Lord of the Rings si Pirates of the Caribbean, si mi-au ramas in cap o gramaaaada de chestii amuzante. Stiti cum e, cand trebuie sa tinem minte ceva, parca intra pe-o ureche si iese pe cealalta. E alta poveste cand vine vorba de diferite tampenii, such as versurile unei melodii, sau . . .diferite fraze amzante din filme :)))

Aragorn: Gentlemen, we do not stop 'til nightfall.
Pippin: What about breakfast?
Aragorn: You've already had it.
Pippin: We've had one, yes. What about second breakfast?
Merry: I don't think he knows about the second breakfast, Pip.
Pippin: What about elevenses? Luncheon? Afternoon tea? Dinner? Supper? He knows about them, doesn't he?
Merry: I wouldn't count on it.

Heheh~ m-am intins destul pentru o zi, asa ca astept cu nerabdare parerile
voastre cu privire la nebunia asta cu BB Cream-urile asiatice si suratele lor europene.
Have a lovely day!


***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.