21 December, 2014

Widgets

~ Review: Born Pretty Store false eyelashes #047 ~

by Eva Luna No Comments

. . .or 5 pairs of Fashion Curly Beauty Makeup False Eyelash with glue


born pretty store eyelashes (1)

Hello lovelies! 

Va aratam pe facebook nu de mult, ca am primit spre testare din partea bornprettystore o paletuta cu farduri, pe care v-am aratat-o aici >click<, si aceste gene false. Mi-a fost tare greu sa aleg un singur model, pentru ca au o gramaaaaada de modele pe site. Eu le-am ales pe acestea pentru ca *zic eu* pot fi purtate si la un machiaj smokey de seara, dar si la un machiaj discret de zi. Aveti mai jos 4 look-uri, in care am folosit aceeasi pereche de genute. Abia dupa a şaptea utilizare, firele au inceput sa se dezlipeasca de pe banda.
In pachetel sunt 5 perechi de gene, si vin cu un tub mic de adeziv. Nu va bucurati pentru ca adezivul era tare ca betonul. Deci, a ajuns direct in cos.  :)))
Genele sunt foarte moi, usor de modelat, sunt deja arcuite si se fixeaza cu usurinta pe linia genelor. Eu am ochii foarte mici si migdalati, asa ca a trebuit sa mai tai un pic din ele.


Cateva sfaturi cu privire la intretinerea genelor false:
  • incercati sa nu folositi un demachiant care are ulei in compozitie *oil-free*; acest lucru face reaplicarea genelor mult mai dificila *pentru ca adezivul se dezlipeste mult mai repede de pe gene decat ar face-o in mod normal, nu?*
  • cand vreti sa scoateti genele din cutie, este mult mai bine sa tineti degetul aratator pe toata lungimea lor si cat mai aproape de baza, apoi sa le dezlipiti usor *firele se dezlipesc deodata, si nu trageti de ele una cate una ;)  *
  • personal, eu folosesc un adeziv pe baza de latex pentru ca imi este mult mai usor sa le aplic si sa le dezlipesc. Yep~ ati citit bine, nu le mai dau cu demachiant, ci pur si simplu le dezlipesc de la exteriorul ochiului, spre interior. Am incercat si un adeziv latex-free, dar aplicarea si dezlipirea genelor a fost mai dificila un pic. Cat despre indepartarea adezivului de pe gene, de asta imi place mie cel cu latex: tin perechea de gene intre degetul mare si cel aratator, apoi trag usor de partile lipicioase. Iau apoi o discheta demachiata si incep sa indepartez rimelul/fardul/impuritatile s.a.m.d. Spal perechea de gene si este gata pentru urmatoarea utilizare  :)
  • neaparat asteptati 20-30 secunde pana cand adezivul devine usor lipicios; daca aplicati genele imediat, riscati sa va murdariti/majiti cu adeziv si stricati tot machiajul *mai ales daca folositi unul maro sau negru; eu il recomand pe cel incolor*
Cam atat imi vine in minte pe moment. Daca mai imi sare vreo idee din cap, o sa revin cu un Later Edit.
Acum va las cu cateva machiaje in care am purtat aceste genute
Le puteti gasi aici >click< sunt numarul #047.

born pretty store eyelashes (2)

born pretty store eyelashes (3)

born pretty store eyelashes (4)

born pretty store eyelashes (5)


born pretty store eyelashes (6) born pretty store eyelashes (7)
born pretty store eyelashes (8)


Inca ceva: daca doriti sa efectuati o comanda pe bornprettystore.com, nu uitati sa folositi codul promotional YML91 pentru 10% reducere, plus shipping gratuit.



Have a lovely day!



***please read Disclaimer

0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.