21 December, 2014

Widgets

~ giveaway aniversar part III a.k.a. mai scoate nasul din carti! ~

by Eva Luna No Comments

Da' mai scoate nasu' din carti!!!
-
if only i had a dime for every time someone has said that to me~



Iata ca am ajuns si la al treilea concurs aniversar, iar sponsorul este nimeni altul decat Libris, o librarie online care imi este foarte draga. De ce? Pentru ca au o varietate foarte mare de carti in romana si engleza. Mai rar dau peste o librarie in care sa imi gasesc autorii preferati, alaturi de volumele lor in limba engleza.
Cine a ajuns sa ma cunoasca prin intermediul blogului, stie ca imi place sa citesc. Citesc tot ce prind in manuta, cumparat sau primit. Asadar, nu putea lipsi si un giveaway in care va puteti alege cartea preferata din libraria online Libris.
Am pentru voi un voucher in valoare de 40 lei, unde va puteti cumpara de pe site cartea mult dorita. Tot ce trebuie sa faceti este completati tabelul de mai jos, unde toate cerintele sunt obligatorii.
Perioada concursului este: 2-15 august 2013

Eu vreau sa multumesc frumos sponsorului, iar voua va doresc mult SUCCES la extragere!

LATER EDIT: sa lasati comentariu la aceasta postare cu raspunsul la intrebare, si cartea dorita este obligatoriu~


a Rafflecopter giveaway


0 comments:

Post a Comment

Every little word is highly appreciated! Thank you for taking your time! ^_^
--IMPORTANT NOTICE!--
Due to some repeated problems with Disqus, i had to delete this widget, thus losing ALL of my comments. I apologize if i didn't get to answer in time and that is why you will see all of my posts without comments.
And NO, i do not recommend using Disqus!